Skravletråd

Jeg er så spent på å se hvem som ender opp med flere enn en i magen :D
Tenk at "dere" ikke vet om det enda, men får vite det ganske snart! Så spennende :D
Spennende

Jeg har tidvis fått en tanke om at nr tre kommer med en ekstra bonus... Men det er veldig greit for meg om det bare er en...

Hvor langt kom du sist?

Jeg mistet også sist, sa 5+2, men jeg har fått to barn før det, og har bestemt meg for å tro at dette skal gå bra. Det var en tilfeldighet at noe ikke var som det skulle så jeg mistet sist

Denne gangen skal det går bra! :) legen sa til meg at en kunne være heldig å få 3 svangerskap etterhverandre, men man kunne også være så uheldig å få 3 sa etterhverandre, uten at noe var galt. Men håper det går bra denne gangen, er veldig tungt å miste:( sender en klem

Jeg kom til uke 14, da ble det påvist MA og at de hadde dødd en ukes tid før.

5+3 i dag, få og svake symptomer. Klarer ikke bestemme meg for om jeg vil på ul eller ikke, og i alle fall ikke når.

Ohh, uke 14 tror man jo at man er trygg.

Har du noe ekstra oppfølging denne gangen?

5+3 i dag, få og svake symptomer. Klarer ikke bestemme meg for om jeg vil på ul eller ikke, og i alle fall ikke når.
Synes også at det var vanskelig å bestemme seg for når jeg ville ha ul. Men ettersom det gikk an å bestille på nett, så fant jeg ut at jeg ville se mest mulig og havna da i uke 8+4 på ul i slutten av mai :)

Jeg bare ringte gyn som har sagt at jeg skulle ha det, og fikk en time når hun sin tar telefonen mente jeg skulle. 6+6

Tidlig synes jeg, men greit. Det er for å se at det har festet seg rett og sånn, siden min el er provosert frem av piller.

Øøø.. Hva gjør man når 4 åringen, (ble 4 i går) sier at jeg har bebi i magen, og jeg sier nei.. Så sier han, jo pappa. Sant hun har beibi i magen, den er jo så stor?? Og det nå tidlig på morningen, kvelden er den enda mer oppblåst :p vart litt satt ut da :p
Jeg hadde sagt (som jeg har svart andre barn som har spurt om jeg har baby i magen, da jeg IKKE var gravid) at magen bare er stor fordi jeg har spist så masse mat :-P

Alt er relativt!
7 uker til jeg er 12 uker og kan fortelle dette til folk: LANG tid!!
7 uker igjen på jobben før sommerferie: alt for kort tid!
1 graviditetsuke: sykt lang...
1 arbeidsuke: borte i en fei!
Er det ikke rart? :-)

Alt er relativt!
7 uker til jeg er 12 uker og kan fortelle dette til folk: LANG tid!!
7 uker igjen på jobben før sommerferie: alt for kort tid!
1 graviditetsuke: sykt lang...
1 arbeidsuke: borte i en fei!
Er det ikke rart? :)

Ikke sant?

7 uker til jeg er 12 uker, lenge. Klarer jeg skule det? synes folk så på magen min i dag allerede jeg (Vel, en kollega, ikke alle)
9uker til ferien: Kjennes enn så lenge eviglenge ut det også, men når det nærmer seg er nok tiden for kort ja.
1 uke som gravid: har tatt en evighet
Ei uke på jobb:Dagene er superlange, men uka er unna på et blunk i forhold til det jeg skulle gjort..

Jeg kan sikkert få det, men da må jeg jo innse at jeg er gravid og si det til noen :p
Jeg skal til legen neste uke i et håp om at jeg kan få en tidlig UL eller to... Dersom jeg ikke får det kommer jeg til å gå privat for d er alt for lenge å vente til uke 18.
Mistet i uke 16 sist (de hadde vært døde i 3 uker da). Jeg er 7+0 i dag og tror jeg har skjønt at jeg er gravid igjen....

Jeg skal til legen neste uke i et håp om at jeg kan få en tidlig UL eller to... Dersom jeg ikke får det kommer jeg til å gå privat for d er alt for lenge å vente til uke 18.
Mistet i uke 16 sist (de hadde vært døde i 3 uker da). Jeg er 7+0 i dag og tror jeg har skjønt at jeg er gravid igjen....

Vi heller også mot privat, men så var det å komme seg over kneika da... Dette burde jo ikke prege dette svangerskapet så mye som det gjør, men så gjør det der allikevel :/ 5+3 i dag, og ingen tro på at dette går tiden ut.

Vi heller også mot privat, men så var det å komme seg over kneika da... Dette burde jo ikke prege dette svangerskapet så mye som det gjør, men så gjør det der allikevel :/ 5+3 i dag, og ingen tro på at dette går tiden ut.
Ja jeg vet... Det er rett og slett dritskummelt å være gravid igjen. Jeg begynte å blø i uke 7 sist, så nå går jeg bare rundt å venter på å begynne å blø igjen. Tror ikke jeg kommer til å skjønne dette helt før jeg har kommet meg over uke 16 og fått se liv og røre der inne :Heartpink:Heartpink

Noen som har noen gode råd som hjelper mot forstoppelse? :( har prøvd det meste jeg kan komme på med fiberrik mat, masse vann, bevege meg osv. Får snart panikk :(

Evt lactulose eller duphalac. Jeg sjekka pakningsvedlegget på sistnevnte, det står ingen skader påvist, men rådføre deg med lege. Men om ikke noe annet funker.

Huheisann alle sammen:-) har det skjedd mye spennende her? Tok meg en ekstra lang langhelg her :D formen er på topp, sola skinner og alt er bare topp. Hvordan står det til med dere?

Ikke mye spennede, vi er fortsatt gravide og noen nye har flyttet inn.

Back
Topp