Lillesooolstråle
Forelsket i forumet
Jeg er livredd hver gang jeg sjekker trusa. Men trøster meg med at Min svigersøster hadde flere blødninger i begge sine svangerskap med de nydelige små Niesene mine som er 3 og 7 år i dag <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag så hadde jeg sex og etter orgasmen så begynte det å krampe! Så ble det bare værre og værre. Kjentes ut som livmoren skulle eksplodere! Det var helt sinnsykt vondt. Jeg svettet og følte jeg fikk feber. Og var heeeelt sikker på at nå kom alt ut i trusen. Var nesten som rier, bare at det gikk lengre tid mellom hver gang og mindre vondt. Tilslutt så forsvant smertene. Men jeg ble kjempe redd og lei meg. Kom ingen blod heldigvis. Er kjempe forsiktig og rolig nå daJeg er livredd hver gang jeg sjekker trusa. Men trøster meg med at Min svigersøster hadde flere blødninger i begge sine svangerskap med de nydelige små Niesene mine som er 3 og 7 år i dag <3
Ja det hadde jo jeg også med de to andre.. Spottet litt, men denne gangen har jeg ikke sett noe til detJeg er livredd hver gang jeg sjekker trusa. Men trøster meg med at Min svigersøster hadde flere blødninger i begge sine svangerskap med de nydelige små Niesene mine som er 3 og 7 år i dag <3
Åh, jeg hadde en sånn følelse i forigårs.. Fikk vondt i magen (ikke livmora) å gikk på do, fikk hetetokter, svetten rant å måtte kle av meg genser og tskjorte, ble kvalm og uvel. Blotrykksfall og ble svimmel. Trodde jeg måtte kaste opp av smerter. Men tror det bare var luftsmerter og bæsjetrang egentlig (er ikke så flink til å fise overalt, så jeg holder det inne til det passer å slippe en fisI dag så hadde jeg sex og etter orgasmen så begynte det å krampe! Så ble det bare værre og værre. Kjentes ut som livmoren skulle eksplodere! Det var helt sinnsykt vondt. Jeg svettet og følte jeg fikk feber. Og var heeeelt sikker på at nå kom alt ut i trusen. Var nesten som rier, bare at det gikk lengre tid mellom hver gang og mindre vondt. Tilslutt så forsvant smertene. Men jeg ble kjempe redd og lei meg. Kom ingen blod heldigvis. Er kjempe forsiktig og rolig nå da![]()
har i ettertid kjent at livmora jobber fortsatt med redebygging, strekker og stikker, så da er jeg ikke så bekymretOooh... Det hadde vært gøy. Har ikke tenkt på detHvem får nyttårsbarnet, tro?
Håper jeg bare får på den siden av kalenderåret jegHvem får nyttårsbarnet, tro?
Ja det håper jeg å. For en gangs skyld håper jeg på å bli satt tilbake på OulHåper jeg bare får på den siden av kalenderåret jeg![]()
Ja, min termin er jo midlertidig 7.1 så jeg håper den holder seg inne til etter rakettene er skutt opp.
eldst i klassen i stedet for yngst. Men for all del, jeg tar en romjulsunge også om det er det som kommer.
Jeg stappa nettopp i meg en burger... Hehe. Det hjalp i omtrent 5 minutterFøles ut som om jeg har tidenes hengover sånn små uggen, vet ikke hva jeg skal spise for å bli "Frisk" flere som har det slik?
Jeg stappa nettopp i meg en burger... Hehe. Det hjalp i omtrent 5 minutter[/QUOTE
Spiste på burgerking i dag klarte halve burger'n
Synes dagene går litt seint.. Når jeg teller uker så er det jo ikke lenge til vi er rundt 8-9 uker i slutten av mai, å det går jo fort.. Men dagene... De synes jeg går litt sakte.. 5+0 i dag og 5+1 i morra.. 5+5 på fredag....osv...thi hi.. Snakk om å være litt utålmodig![]()
Føles ut som om jeg har tidenes hengover sånn små uggen, vet ikke hva jeg skal spise for å bli "Frisk" flere som har det slik?