Skravletråd

Jeg er livredd hver gang jeg sjekker trusa. Men trøster meg med at Min svigersøster hadde flere blødninger i begge sine svangerskap med de nydelige små Niesene mine som er 3 og 7 år i dag <3

Jeg er livredd hver gang jeg sjekker trusa. Men trøster meg med at Min svigersøster hadde flere blødninger i begge sine svangerskap med de nydelige små Niesene mine som er 3 og 7 år i dag <3
I dag så hadde jeg sex og etter orgasmen så begynte det å krampe! Så ble det bare værre og værre. Kjentes ut som livmoren skulle eksplodere! Det var helt sinnsykt vondt. Jeg svettet og følte jeg fikk feber. Og var heeeelt sikker på at nå kom alt ut i trusen. Var nesten som rier, bare at det gikk lengre tid mellom hver gang og mindre vondt. Tilslutt så forsvant smertene. Men jeg ble kjempe redd og lei meg. Kom ingen blod heldigvis. Er kjempe forsiktig og rolig nå da :p

Jeg sjekker papiret hver gang jeg er på do i tillegg til trusa...

Jeg forventer å blø.

Jeg spottet og hadde små blødninger fra uke 6 til 8 med eldstemann. I uke 15 med yngste. Og fra 5+0 til sa 5+2 for to år siden.

Ja det hadde jo jeg også med de to andre.. Spottet litt, men denne gangen har jeg ikke sett noe til det :) går jo stort sett fint.. Grunnen til at vi får litt mer angst her inne på forum, er jo fordi det er mange av oss samlet på ett sted, og vi "hører" mer enn hva vi ellers ville gjort hvis Internett ikke fantes :)

I dag så hadde jeg sex og etter orgasmen så begynte det å krampe! Så ble det bare værre og værre. Kjentes ut som livmoren skulle eksplodere! Det var helt sinnsykt vondt. Jeg svettet og følte jeg fikk feber. Og var heeeelt sikker på at nå kom alt ut i trusen. Var nesten som rier, bare at det gikk lengre tid mellom hver gang og mindre vondt. Tilslutt så forsvant smertene. Men jeg ble kjempe redd og lei meg. Kom ingen blod heldigvis. Er kjempe forsiktig og rolig nå da :p
Åh, jeg hadde en sånn følelse i forigårs.. Fikk vondt i magen (ikke livmora) å gikk på do, fikk hetetokter, svetten rant å måtte kle av meg genser og tskjorte, ble kvalm og uvel. Blotrykksfall og ble svimmel. Trodde jeg måtte kaste opp av smerter. Men tror det bare var luftsmerter og bæsjetrang egentlig (er ikke så flink til å fise overalt, så jeg holder det inne til det passer å slippe en fis:p) Merkelige kroppen:wacky: har i ettertid kjent at livmora jobber fortsatt med redebygging, strekker og stikker, så da er jeg ikke så bekymret:D

Ja, min termin er jo midlertidig 7.1 så jeg håper den holder seg inne til etter rakettene er skutt opp.

eldst i klassen i stedet for yngst. Men for all del, jeg tar en romjulsunge også om det er det som kommer.

Ja, min termin er jo midlertidig 7.1 så jeg håper den holder seg inne til etter rakettene er skutt opp.

eldst i klassen i stedet for yngst. Men for all del, jeg tar en romjulsunge også om det er det som kommer.

Ja romjulsbarn hadde Vært koselig.

Familien til samboer bor i Nederland og dem kommer på besøk i jula. Så hadde Vært utrolig koselig om babyen kom mens dem var her.

Synes dagene går litt seint.. Når jeg teller uker så er det jo ikke lenge til vi er rundt 8-9 uker i slutten av mai, å det går jo fort.. Men dagene... De synes jeg går litt sakte.. 5+0 i dag og 5+1 i morra.. 5+5 på fredag....osv...thi hi.. Snakk om å være litt utålmodig:p

Føles ut som om jeg har tidenes hengover sånn små uggen, vet ikke hva jeg skal spise for å bli "Frisk" flere som har det slik?

Synes dagene går litt seint.. Når jeg teller uker så er det jo ikke lenge til vi er rundt 8-9 uker i slutten av mai, å det går jo fort.. Men dagene... De synes jeg går litt sakte.. 5+0 i dag og 5+1 i morra.. 5+5 på fredag....osv...thi hi.. Snakk om å være litt utålmodig:p

Ja, altså, som du sier, mai går jo fort, jeg er 5+0 i morgen, så 6+6 på 17. mai, og 8 uker til pinse. Den er grei

Men, ja, DAGENE går sakte.

Føles ut som om jeg har tidenes hengover sånn små uggen, vet ikke hva jeg skal spise for å bli "Frisk" flere som har det slik?

småuggen løses hos meg helst av litt salt mat. Men for min del er det sånn at jeg er kvalm-kvalm, og så går det over, så da spiser jeg. Og egentlig blir jeg nok mest kvalm når jeg begynner ¨bli sulten.

Det husker jeg med yngste, jeg spiste et minimåltid mellom frokost og lunsj og et mellom lunjs og middag, for å holde kvalmen unna. Det var noe jeg gjorde på jobb også. Og jeg mener jeg var "offisielt gravid" da, altså 3 mnd på vei... hmm, kan bli en del småspising i sommer...

Back
Topp