Skravletråd

Ja tenkte p det :) men fått noen negative svar på generel til det :) så tror jeg venter med å kjøpe til høsten :)
Ja vi har ikke brukt de på varmere årstid selv. Vi har hatt uten ull da, men vet om de som bruker det. Kommer kanskje an på ungen også?
De har ikke i tynnere sommerull?

Vet da jeg bor i Norge , sa bare jeg spiste nugatti jeg:p
Det er godt du har såppas orden på deg selv! ;) Haha! Kjøpte den nye nugattien.. Ikke god! Jeg vil ha servelat.. Må nok bli en harryhandel i morra :P
Når reiser dere til harryland, skulle ikke dere nedover? :)

Det er godt du har såppas orden på deg selv! ;) Haha! Kjøpte den nye nugattien.. Ikke god! Jeg vil ha servelat.. Må nok bli en harryhandel i morra :p
Når reiser dere til harryland, skulle ikke dere nedover? :)
Den uten sukker?

Leverposteien med ansikt du kjøper? :P

Vi reiser på tors

Den uten sukker?

Leverposteien med ansikt du kjøper? :p

Vi reiser på tors
Ja, den uten sukker. Må være sukker i den ;) Og ja, den med ansikt <3 beste leverposteien EEEEVEEEEEER!
Spennende! Blir det deilig å komme hjem? :)

Ja, den uten sukker. Må være sukker i den ;) Og ja, den med ansikt <3 beste leverposteien EEEEVEEEEEER!
Spennende! Blir det deilig å komme hjem? :)
Smaker ikke det samme uten sukker vil jeg tro nei:P

Hihi god den. Husker smaken godt. Synd det er hvetemel i :POJ. spiser den masse da;)

Ja gleder oss til det:D

Smaker ikke det samme uten sukker vil jeg tro nei:p

Hihi god den. Husker smaken godt. Synd det er hvetemel i :pOJ. spiser den masse da;)

Ja gleder oss til det:D
Ånei, tåler du ikke den heller? :o Det hadde jeg aldri tenkt på at det er hvetemel i den!

Back
Topp