ahhh...like sent hver kveld?Kveld hele uken :/ men fri fredagdet er jo veldig greit
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ahhh...like sent hver kveld?Kveld hele uken :/ men fri fredagdet er jo veldig greit
![]()
Er nesten litt kry...husker hvor dårlig jeg varSå bra![]()
Jaååhh såå braaa
Mhm :/ er sånn annenhver ukeahhh...like sent hver kveld?
serie på mange bøker?Jasyntes det er så kjekt at han har funnet noen bøker han liker
![]()
kjipt. og den andre uken ferdig 4 eller noe?Mhm :/ er sånn annenhver uke![]()
Det har du all grunn til å væreEr nesten litt kry...husker hvor dårlig jeg var![]()
Hehe så herligOJ var så kry i barnehagen i dag...hun har jo vært der før, men skulle vise frem SE. Alle ungene satt seg i ring rundt henne og så...min søster sa han og hoppet rundt![]()
Ja men husker ikke hvor mange :/ lurer på om det er6 :/serie på mange bøker?
øvelse gjør mester...jeg ser veldig mye videoer underveis daDet har du all grunn til å værehåper jeg blir like flink en gang
![]()
okeei...og nå er han på?Ja men husker ikke hvor mange :/ lurer på om det er6 :/
ja søt<3Hehe så herlig![]()
Den uken med kveld så har han fri fredagenkjipt. og den andre uken ferdig 4 eller noe?
3okeei...og nå er han på?
Ja jeg må nok bare sette igang å øveøvelse gjør mester...jeg ser veldig mye videoer underveis da![]()
Okei skjønner. Han trivesDen uken med kveld så har han fri fredagenden uken han jobber dag så er han ferdig kl 15
![]()
Gjorde det her også i begJa jeg må nok bare sette igang å øvegår treigt her
![]()
Noen igjen da heldigvis
Ja han gjør detOkei skjønner. Han trives?