Da er det kanskje håp for meg åGjorde det her også i beg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det kanskje håp for meg åGjorde det her også i beg![]()
JaNoen igjen da heldigvis![]()
Hvordan da tull?Ja han gjør detmen til tider er han dritlei. Forståelig nok for er en del tull
![]()
SåklartDa er det kanskje håp for meg å![]()
Nei det er jo oljebransjen å de har noen syke regler. Henger du jakken på feil knagg får du advarsel. Så var det stress i nedskjæringene å mange rom ble desperate å dermed sur stemning osv :/Hvordan da tull?
Nei det er jo oljebransjen å de har noen syke regler. Henger du jakken på feil knagg får du advarsel. Så var det stress i nedskjæringene å mange rom ble desperate å dermed sur stemning osv :/
Han er verneombudAhh skjønner...høres ikke særlig ut. Han sitter trygt eller?
Åhh såå braHan er verneombudså han sitter tryggere enn de fleste
![]()
JaÅhh såå bra![]()
da er han jo ganske heldig!Han er verneombudså han sitter tryggere enn de fleste
![]()

åh hvor langt`?Jamen han har uansett en jobb å gå til vi ikke
minuset er vare at det er kant herfra :/ så da blir jeg mye Alene i ukene
Da blir det 3 timer ned bil hver vei. Så i tillegg til lange vakter så måtte han ha bodd på hytta i mensåh hvor langt`?
Ikke sant. Han er det så vi er ikke nervøse enda. Men det er klart man vet jo aldrida er han jo ganske heldig!vet om flere som han blitt permistert fra bransjen
![]()
oi såpass. ikke noe særligDa blir det 3 timer ned bil hver vei. Så i tillegg til lange vakter så måtte han ha bodd på hytta i mens![]()
ser den! det er jo ett usikkerhetsmoment, men er nok godt han er sikrere enn de flesteIkke sant. Han er det så vi er ikke nervøse enda. Men det er klart man vet jo aldri

Nei :/oi såpass. ikke noe særlig
Jaser den! det er jo ett usikkerhetsmoment, men er nok godt han er sikrere enn de fleste![]()
De kan brukes hele året. De skal jo regulere temp helt fintEr det teit å kjøpe en Lillelam dress nå ? Med tanke på tiden vi går inn ieller er de ikke så tykke at det har noe å si?
Ja tenkte p detDe kan brukes hele året. De skal jo regulere temp helt fint