Skravletråd

Var der hele 2 ganger:P kom på at jeg liksågodt kunne kjøpe solhatt til L når det enda var billig:P andre ganger var det mye mer folk enn første gangen, første gangen gikk jeg rett dit etter jeg møtte deg :P
Blir litt lett kaos syns jeg når det er sånn tilbud syns jeg:P
Haha, ja kan bli litt nye ja :)

Huff ikke sovet noe omtrent:(?
Nei lite og dårlig. L gråter mye om kveldene og er vanskelig åfå til å sovne. Småvåkna mye og var lys vpken 0130 og helt til kl 05 :O bare gråt og gråt. Hjelper ikke med pupp heller. Vært sånn en stund nå, men ilke så ille som i natt. Jeg regner med det er tenner, finner ingen annen forklaring.

Nei lite og dårlig. L gråter mye om kveldene og er vanskelig åfå til å sovne. Småvåkna mye og var lys vpken 0130 og helt til kl 05 :O bare gråt og gråt. Hjelper ikke med pupp heller. Vært sånn en stund nå, men ilke så ille som i natt. Jeg regner med det er tenner, finner ingen annen forklaring.

Huff så slitsomt altså:(
Ja, hva annet kunne det vært liksom.
Får hun mer enn pupp nå?
Klør hun da?

Deilig å komme hjem til rent hus! :D
Kos deg på handletur :)

Ja hun er så flink atte. Vært hver kr! :)

Takk for det.
Fant noen kule nike sko til OJ. nemlig sist jeg var der ...så fikk de bestilt i hans str til butikken:D

Nydelig vær idag, og jeg vet ikke hva jeg skal finne på for noe. Rydde kanskje ;) Må vaske klær og.. skal på besøk borte til helgen og må pakke bagen med klær og alt som er. Det minner meg på at jeg skulle sydd noen "klesposer" til alle sammen.

Takk :) ja han fikk feber :/ men sov veldig godt da :) heldigvis ikke mer en 38.1 på det meste altså :) har de reagert ? :)

Får håpe han bare sover litt mer da og ikke plages :)
Hun reagerte ikke noe særlig sist, sov kanskje bittelitt mer! blir spennende på tirsdag, da skal hun ta den :)

For en natt.... nå må disse tenne komme snart, eller blir jeg gal! :O
Nå sover hun i bæresela. Men må i hvert fall ikke sette meg ned, for da våkner hun.
Ååå stakar :( håper de popper ut snart!

Får håpe han bare sover litt mer da og ikke plages :)
Hun reagerte ikke noe særlig sist, sov kanskje bittelitt mer! blir spennende på tirsdag, da skal hun ta den :)
Han sovnet med en gang :p Hehe stakars lille :) tar på å få sprøyte så han sovnet med en gang vi kom i bilen :) sliten stakars :)
Det blir spennende å se ja :F

Nydelig vær idag, og jeg vet ikke hva jeg skal finne på for noe. Rydde kanskje ;) Må vaske klær og.. skal på besøk borte til helgen og må pakke bagen med klær og alt som er. Det minner meg på at jeg skulle sydd noen "klesposer" til alle sammen.
Hvordan klesposer? :)

Hvordan klesposer? :)
Bare noen som gjør at bagen blir mer sortert: En til samboeren min, en til meg, en til lillesøster og en til storesøster :)
Og en til skittentøy. Fort gjort at hele bagen blir skikkelig rotete :p Greit å ha litt system tenkte jeg.

Back
Topp