Skravletråd

Men på fanget må man vel sitte i skyggen?
Her har hun ligget i vogna, men blir ganske fort lei :p
Tenkte kanskje ta babygymmen ut på terrassen hvis det er veldig fint og ikke blåser :) hmmm kanskje :)
Jeg satt ikke i skyggen, hadde lue og heldekkende klær, gikk veldig bra:P var ikke mye han satt på fanget da:P
Det var lurt:)

Hehe, ja det var det jeg tenkte :P "sover ikke hun når de triller til barnehagen?"
Så dumt når de dupper for sent :/ litt unntakstilstand her i dag, så han er fremdeles våken og på stua sammen med oss :) vært uggen, trøtt og varm i hele dag <3
Hihi joda :)
hun sovner lettere hvis jeg triller "skikkelig" ute og ikke bare inne så tenkte jeg skulle få lagt henne litt før. Hun sovna ikke før halv ti i kveld uansett da :P men før meg i alle fall :D da sovna hun på puppen, la henne i senga si og da våkna hun men lå å skravla en stund også sovnet hun :o hva skjer :o hun pleier å måtte ha puppen! Woop woop :D
Men var så trøtt så jeg har også lagt meg nå da :P

Usjda er det vaksina fortsatt? Håper han er i tipp topp form i morgen :) :)

God kveld :)

Vært en lang dag, og endelig lurt luringen i seng :) slukte 230ml og skulle ha pupp etterpå :O

I dag svømte han et par takk helt alene!!! Ikke lenge, men stolt :)
Så flink gutt! :D slipper du han da? Har han dukket under ennå?
Vi var på babysvømming i går. Før har ho bare vært sutrete og truskete, men i går skikkelig kosa ho seg! <3 jeg liker å tro det er pga osteopaten :p fikk en ufrivillig dukk med ansiktet da ho skulle spise på hånda som var under vann, men det var ikke noe skriking :D sååååå glad for at ho har blitt så mye bedre.. <3

Jeg satt ikke i skyggen, hadde lue og heldekkende klær, gikk veldig bra:P var ikke mye han satt på fanget da:P
Det var lurt:)

Ja kan jo snu de så ikke de får sol i øya :P eller solbriller da :P sånn en liten stund

God morgen alle sammen :D

Her har vi endelig hatt en god natt å ligger allerede å sover igjen :p
Så nå skal jeg kose meg med greys fra i går :p
Senere blir det 5 mnd kontroll . Gleder meg til å måle men den vaksinen ser jeg ikke frem til :/ jammen glad at barna ikke forstår hva de går til altså :/ å det ser jo ut som om de skal stikke nålen gjennom dem :o grøss

Håper alle får en Fin dag :)

Senere blir det 5 mnd kontroll . Gleder meg til å måle men den vaksinen ser jeg ikke frem til :/ jammen glad at barna ikke forstår hva de går til altså :/ å det ser jo ut som om de skal stikke nålen gjennom dem :o grøss

God morgen :)

Hurra for god natt - alltid greit det, for kontroll. Går sikkert kjempefint dette, verre for oss en for dem!

Hilser også god morgen i farta.
Vi er straks på vei en tur inn til foreldrene mine, så blir det sandvika og ikea på vei tilbake :) Kanskje til og med svømming :P

Senere blir det 5 mnd kontroll . Gleder meg til å måle men den vaksinen ser jeg ikke frem til :/ jammen glad at barna ikke forstår hva de går til altså :/ å det ser jo ut som om de skal stikke nålen gjennom dem :eek: grøss

God morgen! Så bra natten var bedre og lykke til på 5 mnd kontroll! Reagerte han på vaksinen sist?

Hilser også god morgen i farta.
Vi er straks på vei en tur inn til foreldrene mine, så blir det sandvika og ikea på vei tilbake :) Kanskje til og med svømming :p
God morgen! Hørtes ut som en travel, men fin dag :) Kos dere!

For en natt.... nå må disse tenne komme snart, eller blir jeg gal! :O
Nå sover hun i bæresela. Men må i hvert fall ikke sette meg ned, for da våkner hun.

Nei uff :( så slitsomt med de tennene :( :( håper de kommer fort nå å at du går slappet litt av
Syns mest synd i lille L som er tydelig plaget og gråter og gråter når hun skal sove, og på natten.
Det som er slitsomt for meg er at eneste måten å få henne til å spvne på igjen er å bære rundt. Så har båret en del i natt :P Og nlir nok bæring store deler av dagen idag. Må helst være i bevegelse hele tida for at hun skal forbli sovende, så får jo ikke lagt meg selv heller

Senere blir det 5 mnd kontroll . Gleder meg til å måle men den vaksinen ser jeg ikke frem til :/ jammen glad at barna ikke forstår hva de går til altså :/ å det ser jo ut som om de skal stikke nålen gjennom dem :eek: grøss

God morgen:):)
Så bra!!:D
Lykke til på kontroll. :)

Vi skal på nærmeste kjøpesenter en tur...få byttet treningstightsen + hente noen sko til OJ.
Må også på apoteket.
Så kommer vaskehjelpen.

Back
Topp