Best og passe påOkeiKanskje mamma kan ned i morgen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Best og passe påOkeiKanskje mamma kan ned i morgen
![]()
Så flinkGod kveld
Vært en lang dag, og endelig lurt luringen i sengslukte 230ml og skulle ha pupp etterpå :O
I dag svømte han et par takk helt alene!!! Ikke lenge, men stolt![]()
ja hvor skal butikken flytte da? Eller var det legge ned hele?Best og passe påspesielt når det er 50 %
hehe
Dem visste ikke sa ho, skulle iallefall flytte ut av tista, men om dem åpner igjen var usikkert virka det somja hvor skal butikken flytte da? Eller var det legge ned hele?
Ok trist visst den legges ned daDem visste ikke sa ho, skulle iallefall flytte ut av tista, men om dem åpner igjen var usikkert virka det som
Veldig, håper dem finner på noe lurt, men er vel veldig få butikker det fungerer for her i byen, og spesielt om dem ikke ligger i tistaOk trist visst den legges ned da
ja , men rart de flytter derfra daVeldig, håper dem finner på noe lurt, men er vel veldig få butikker det fungerer for her i byen, og spesielt om dem ikke ligger i tista
Kjipt da, men da får dere det gjort daGodt det daikke noe gøy å bli stukket.. Vi må komme tilbake neste uke..
Ja, fikk det heldigvis:/ håper d fikk tatt kontrollen i dag da?
Tenkte jeg skulle ta med kameraet neste gang, slik at jeg kan ha det på filmSå flinkkan jeg tenke meg at du ble stolt ja
![]()
Tror det var noe feil med internett, telefonene er koblet til nettverket og internett hadde tullet litt. Håper de får fikset det da.Ble litt gråt her også :/ HS sa at de svir litt :/ hva sa de angående telefonen?
Veldig rart, men har hørt rykter om at butikken ikke går bra i det hele tatt, så dem har vel kanskje ikke råd og ha lokale eller noe såntja , men rart de flytter derfra da
Veldig koselig og ha sånt på filmTenkte jeg skulle ta med kameraet neste gang, slik at jeg kan ha det på film
Var derimot veldig skummelt å bli plasket på - men kan være at han ikke hadde sovet nok før
Men var mye folk der så fikk ikke sett etter noe til eldsteVar du på Giraffen?![]()
Mhm blir vel mest h&m og lignende på de fleste.Veldig rart, men har hørt rykter om at butikken ikke går bra i det hele tatt, så dem har vel kanskje ikke råd og ha lokale eller noe sånt
Ja, håper cubus og lindex kommer ned ditMhm blir vel mest h&m og lignende på de fleste.
sikkert dyr leie
Haha! Vi var der såpass tidlig så var ikke så mye folk der da. Men kan tenke meg til at det hadde tatt seg opp utover dagen jaMen var mye folk der så fikk ikke sett etter noe til eldstehehe folk gikk helt bananas
![]()
Var der hele 2 gangerHaha! Vi var der såpass tidlig så var ikke så mye folk der da. Men kan tenke meg til at det hadde tatt seg opp utover dagen ja
Jeg kjøptee ei bukse, en bomullsjakke og solhatt til L og strømpebukse til festdrakta til største![]()
Men på fanget må man vel sitte i skyggen?I dag har han faktisk vært villig til og ligge mye i vogna si aleneellers går jeg og bærer på han evt sitter med han på fanget
![]()