Skravletråd

Oi:s håper dem har kommet hjem np, eller er rett rundt hjørnet:)
De kom rett etter jeg posta innlegget omtrent og hadde spist på kafe der faktisk. Så skulle ikke ha kvelds. For noen typer:P Gutta mine<3

Sover ute for første gang?

Ja det ble kanskje litt feil, hun har jo sovet på tur mange ganger! Men når vi bare er hjemme pleier hun å sove inne :) men så tenkte jeg at for å få siste duppen litt tidligere trilla vi litt rundt huset også sov hun på terrassen :)

God kveld:) håper dere har hatt en fin dag:)
Her har vi hatt 15 grader i skyggen i dag så vi har brukt hele dagen ute:D
Nå skal vi bestille mat ute for glemte bort middagslaging:P
Så deilig! Nydelig her også i dag :) hvor putter du babyen ute?

De kom rett etter jeg posta innlegget omtrent og hadde spist på kafe der faktisk. Så skulle ikke ha kvelds. For noen typer:p Gutta mine<3
Godt han var klar for senga når han kom hjem da:) hørtes ut som dem har kosa seg iallefall:D

Ja det ble kanskje litt feil, hun har jo sovet på tur mange ganger! Men når vi bare er hjemme pleier hun å sove inne :) men så tenkte jeg at for å få siste duppen litt tidligere trilla vi litt rundt huset også sov hun på terrassen :)
Hehe, ja det var det jeg tenkte :P "sover ikke hun når de triller til barnehagen?"
Så dumt når de dupper for sent :/ litt unntakstilstand her i dag, så han er fremdeles våken og på stua sammen med oss :) vært uggen, trøtt og varm i hele dag <3

Fått henta tre pakker på posten :) og svigermor kom innom med litt klær hun har kjøpt til lillegutt :)

Back
Topp