De kom rett etter jeg posta innlegget omtrent og hadde spist på kafe der faktisk. Så skulle ikke ha kvelds. For noen typerOi:s håper dem har kommet hjem np, eller er rett rundt hjørnet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De kom rett etter jeg posta innlegget omtrent og hadde spist på kafe der faktisk. Så skulle ikke ha kvelds. For noen typerOi:s håper dem har kommet hjem np, eller er rett rundt hjørnet![]()
Sover ute for første gang?
Så deilig! Nydelig her også i dagGod kveldhåper dere har hatt en fin dag
Her har vi hatt 15 grader i skyggen i dag så vi har brukt hele dagen ute![]()
Nå skal vi bestille mat ute for glemte bort middagslaging![]()
De kom rett etter jeg posta innlegget omtrent og hadde spist på kafe der faktisk. Så skulle ikke ha kvelds. For noen typerGutta mine<3
Ja så da var det i grunn like greit. Hadde handlet litt også.Hihi godt de kom hjem mette og klar for sengahan ene i alle fall
![]()
Begynte i gårÅhhh serr?? når begynte det? Ringe mamma med engang!!![]()
Godt han var klar for senga når han kom hjem daDe kom rett etter jeg posta innlegget omtrent og hadde spist på kafe der faktisk. Så skulle ikke ha kvelds. For noen typerGutta mine<3
Handlet du noe?Begynte i gårskal visst være hele uka
men begynte allerede nå og bli litt smått utplukket
![]()
I dag har han faktisk vært villig til og ligge mye i vogna si aleneSå deilig! Nydelig her også i daghvor putter du babyen ute?
Det hadde deGodt han var klar for senga når han kom hjem dahørtes ut som dem har kosa seg iallefall
![]()
Handlet en matros drakt til L til 17 mai og noen luerHandlet du noe?
Så bra hihi.Handlet en matros drakt til L til 17 mai og noen luer![]()
Men var mest til dem eldre barna, da spesielt jenteHandlet du noe?
Ja det er jo så søttSå bra hihi.
Her skal de også være søte matroser<3
OkeiMen var mest til dem eldre barna, da spesielt jentedet var utplukket
til dem små var der veldig mye fint igjen
![]()
Hehe, ja det var det jeg tenkteJa det ble kanskje litt feil, hun har jo sovet på tur mange ganger! Men når vi bare er hjemme pleier hun å sove innemen så tenkte jeg at for å få siste duppen litt tidligere trilla vi litt rundt huset også sov hun på terrassen
![]()
LuringerDe kom rett etter jeg posta innlegget omtrent og hadde spist på kafe der faktisk. Så skulle ikke ha kvelds. For noen typerGutta mine<3
Var du på Giraffen?Handlet en matros drakt til L til 17 mai og noen luer![]()
JaVar du på Giraffen?![]()