Skravletråd

God kveld :)

Vært en lang dag, og endelig lurt luringen i seng :) slukte 230ml og skulle ha pupp etterpå :O

I dag svømte han et par takk helt alene!!! Ikke lenge, men stolt :)

Så flink:) kan jeg tenke meg at du ble stolt ja:D
Tenkte jeg skulle ta med kameraet neste gang, slik at jeg kan ha det på film :)

Var derimot veldig skummelt å bli plasket på - men kan være at han ikke hadde sovet nok før

Ble litt gråt her også :/ HS sa at de svir litt :/ hva sa de angående telefonen?
Tror det var noe feil med internett, telefonene er koblet til nettverket og internett hadde tullet litt. Håper de får fikset det da.
Ja, det svir nok litt, tror det kommer an på hvor de treffer og :)

Tenkte jeg skulle ta med kameraet neste gang, slik at jeg kan ha det på film :)

Var derimot veldig skummelt å bli plasket på - men kan være at han ikke hadde sovet nok før
Veldig koselig og ha sånt på film:)
Ja alt blir igrunn litt skumlere om man ikke har sovet:P

Veldig rart, men har hørt rykter om at butikken ikke går bra i det hele tatt, så dem har vel kanskje ikke råd og ha lokale eller noe sånt
Mhm blir vel mest h&m og lignende på de fleste.
sikkert dyr leie

Men var mye folk der så fikk ikke sett etter noe til eldste:P hehe folk gikk helt bananas:P
Haha! Vi var der såpass tidlig så var ikke så mye folk der da. Men kan tenke meg til at det hadde tatt seg opp utover dagen ja :D
Jeg kjøpte ei bukse, en bomullsjakke og solhatt til L og strømpebukse til festdrakta til største :)

Haha! Vi var der såpass tidlig så var ikke så mye folk der da. Men kan tenke meg til at det hadde tatt seg opp utover dagen ja :D
Jeg kjøptee ei bukse, en bomullsjakke og solhatt til L og strømpebukse til festdrakta til største :)
Var der hele 2 ganger:P kom på at jeg liksågodt kunne kjøpe solhatt til L når det enda var billig:P andre ganger var det mye mer folk enn første gangen, første gangen gikk jeg rett dit etter jeg møtte deg :P
Blir litt lett kaos syns jeg når det er sånn tilbud syns jeg:P

I dag har han faktisk vært villig til og ligge mye i vogna si alene:) ellers går jeg og bærer på han evt sitter med han på fanget:)
Men på fanget må man vel sitte i skyggen?
Her har hun ligget i vogna, men blir ganske fort lei :P
Tenkte kanskje ta babygymmen ut på terrassen hvis det er veldig fint og ikke blåser :) hmmm kanskje :)

Back
Topp