hehe litt nytt til huset og noe til barna. Ellers går det vel mye med i lån gitt.Og den skal brukes på?? Jeg har tenkt meg en tur på barnas hus UTEN mann og barnmå bare få organisert det
![]()
Setter litt av til reise hver mnd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe litt nytt til huset og noe til barna. Ellers går det vel mye med i lån gitt.Og den skal brukes på?? Jeg har tenkt meg en tur på barnas hus UTEN mann og barnmå bare få organisert det
![]()
Flink å soveJeg var oppe 7. Snuppa 8. Hun sover nå igjen
Hehe, ja lån jahehe litt nytt til huset og noe til barna. Ellers går det vel mye med i lån gitt.
Setter litt av til reise hver mnd
Hvor skal dere?Kom på vi hadde glemt bestille leiebil....men nå er det heldigvis fikset!!!
ble han det sist også?Flink å sovemin sover også igjen nå. Stakkars er helt slått ut av vaksina :/
Hjem til min familie. Har leiebil fra gardemoenHvor skal dere?
nei nok av detHehe, ja lån jaikke så gøy det
![]()
Sov litt mer enn vanlig sist også, men ikke like mye som nå. Men han har ikke feber, så det går brable han det sist også?
Det blir koseligHjem til min familie. Har leiebil fra gardemoen
nei nok av det![]()
Syns det er litt kjipt når timene er for tidlig
Må ha lykke til.
Lykke til![]()
Liker ikke tidlige timer nei. Vi hadde 10.30 og det var tidlig nok
Lykke til i dag <3
Oi så deilig!!Håper det gikk fint med dere
Her var det god virkning på vaksina gittlille sov fra 22 til 03 og så til 7!! Hurra
![]()
Så kjedelig når det er sånn :/Det er noe rart med helsestasjonen, ringte torsdag og skulle utsette en time. Gikk ikke! De la på med en gang. Samme skjer idag... har en snørrete baby, så vet ikke om hun kan få vaksine, men får ikke tak i dem så må bare reise inn der
Stor og fin snuppeHehe nei, vurderte å ringe å bytte, men gadd ikke det heller![]()
Takk takk det gikk fint bortsett fra at vi hadde fått time noen dager for tidlig så vi må tilbake neste uke for vaksineJaja..
Hun var 9520 (!!) og 68 cm![]()
Ja, og de svarer ikke på mail hellerSå kjedelig når det er sånn :/
Ja, herligOi så deilig!!
Så rart :O må nesten bare reise inn :/ er det sånn at de ikke kan vaksineres hvis de er forkjøla/syk?Det er noe rart med helsestasjonen, ringte torsdag og skulle utsette en time. Gikk ikke! De la på med en gang. Samme skjer idag... har en snørrete baby, så vet ikke om hun kan få vaksine, men får ikke tak i dem så må bare reise inn der
Nei, de skal ikke ha vaksiner hvis de er sykeSå rart :O må nesten bare reise inn :/ er det sånn at de ikke kan vaksineres hvis de er forkjøla/syk?