Skravletråd

Bah, her er det en som er skikkelig urolig.. Klarer ikke å finne søvna ordentlig :( nå går pappa'n rundt med han og jeg er så trøtt at jeg vet nesten ikke hva jeg heter :P
Min var også der..

Til slutt la vi oss sammen i sengen, nese mot nese. Må ha funket da dette var for over en time siden :P

God morgen alle sammen :)

Akkurat hatt første runde med bleieskift, satset på en time til for vi står opp :P optimist

Åh, ja sånn ja! Nå er hun vel sovna?
Jada hun sovna kjapt da vi la oss, sånn sett er hun veldig enkel å ha med å gjøre for hun skjønner at hun skal sove når vi går å legger oss! Må ha puppen hvis hun er våken, men da bare koser hun seg også sovner hun :)
Men deilig når hun legger seg sånn i 8-halv 9 tiden så jeg får litt kveld. Kanskje i dag :D
Hvordan gikk det hos dere?

Gooood morgen! Her skal vi på 5-mnd kontroll! Må snart vekke frøkna, vi har fått alt for tidlig time :o :P

Huff...var 2 stk urolige små her i kveld også,men løsnet til slutt heldigvis. Måtte de sove godt i natt.

Håper lille roer seg snart.
Håper det gikk fint med dere :)
Her var det god virkning på vaksina gitt :P lille sov fra 22 til 03 og så til 7!! Hurra :D

Jada hun sovna kjapt da vi la oss, sånn sett er hun veldig enkel å ha med å gjøre for hun skjønner at hun skal sove når vi går å legger oss! Må ha puppen hvis hun er våken, men da bare koser hun seg også sovner hun :)
Men deilig når hun legger seg sånn i 8-halv 9 tiden så jeg får litt kveld. Kanskje i dag :D
Hvordan gikk det hos dere?
Jeg synes også det er gull når han legger seg i 20 tiden :) men av en eller annen grunn blir det alltid en dupp i 18 tiden, så da blir det sen kveld ;)

Back
Topp