Skravletråd

Ja laget det samme i kveld og nå gikk det ganske kjapt ned, virket som hun syns det var godt :) hun skjønner fortsatt ikke helt greia med mat på skje da, gaper ikke, bare stikker ut tunga hehe

Uffda.. Masse god bedring :) vaksina tror du?
Hehe, i starten prøvde hun her å suge det i seg det som var på skeia:P nå har hun fått skikkelig teken på det, gaper når skeia kommer og får det ned med en gang:) hurra. Hehe.
Ja jeg tipper vaksina. Hun har sovet mer enn vanlig i dag og, i tillegg til at hun var i dårlig humør når hun først var våken. Satser på bra i morgen:) er solfest her, og jeg har lyst å se:D

Låsninger øverst i ryggen og nakke. Tenkt på det lenge, men ikke fått medhold fra helsestasjonen. Har ikke klart å ligge ordentlig på magen og veldig flat/skjev i bakhodet. Osteopaten klemte og dro i ho i kanskje 20 min. Etterpå lå ho helt perfekt på magen, holdt hodet kjempefint og lente seg til og med på ene armen og strakk den frem. Aldri gjort før. Helt utrolig at så lite kan gjøre så mye! :o
Fikk vite av osteopaten at i Sverige er det ulovlig å behandle barn under 1 år for slike ting. Litt urovekkende, tenk om vi ikke hadde reist..
Åå, hvorfor er det ulovlig? Kjempebra hun reagerte så godt! Jeg går fast til naprapat :D lille går til fysio gjennom helsestasjonen :)

Åå, hvorfor er det ulovlig? Kjempebra hun reagerte så godt! Jeg går fast til naprapat :D lille går til fysio gjennom helsestasjonen :)
Ja, ho trodde ho fikk gjort seg "ferdig" med denne ene gangen! :) vi skulle følge med hjemme og heller ta kontakt om ho fortsatte å være stiv. Ligger jo litt etter på det fysiske pga låsningene. Osteopaten visste ikke hvorfor det ikke var lov, men det er en merkelig regel. Jeg har reagert på at vi ikke har noen kontroller med fysio, men ikke tenkt noe mer over det. Sverige var ett av få land i verden hvor dette ikke var lov!
Hva er forskjell på alle disse tingene? Naprapat, osteopat, kiropraktor? :p

Sant det :) skal dere tilbake?
Ikke foreløpig! Vi skulle trene på litt ting hjemme også sa ho at når de var så små løste det meste seg selv når de begynte å bruke kroppen rett :) skulle ta kontakt senere om vi syns ho begynte å bli stiv igjen.

Hehe, i starten prøvde hun her å suge det i seg det som var på skeia:P nå har hun fått skikkelig teken på det, gaper når skeia kommer og får det ned med en gang:) hurra. Hehe.
Ja jeg tipper vaksina. Hun har sovet mer enn vanlig i dag og, i tillegg til at hun var i dårlig humør når hun først var våken. Satser på bra i morgen:) er solfest her, og jeg har lyst å se:D
Haha de er rare :) hun her prøver å sleike det av skjea :P men det blir på en måte motsatt så hun dytter ut igjen med tunga det jeg har lurt inn i munnen :P
men vi har ikke holdt på så lenge da, lærer nok snart :D

Oh gøy, hva er det for noe da? :D

Ikke foreløpig! Vi skulle trene på litt ting hjemme også sa ho at når de var så små løste det meste seg selv når de begynte å bruke kroppen rett :) skulle ta kontakt senere om vi syns ho begynte å bli stiv igjen.

Ja skjønner, da håper vi på det :)

God kveld alle :)

Da har dagen endelig mot slutten - skal bare få lagt lille sprell og så skal det landes i sofaen

Har dere hatt en fin fredag?

Chips, bearnaise og brokkoli :) mannemat ;)
Hva tenker du servere da?
Så godt. mannemat er ikke feil:D:D
Bruker skinkebiff som var tenkt til søndag , men endrer litt på tilbehør.

Blir enkelt.
Scampi og kyllingspyd
Skinkebiff med fløtegratinerte poteter,asparges og soppstuing
Sjokoladefondant med vaniljeis.

Ja, ho trodde ho fikk gjort seg "ferdig" med denne ene gangen! :) vi skulle følge med hjemme og heller ta kontakt om ho fortsatte å være stiv. Ligger jo litt etter på det fysiske pga låsningene. Osteopaten visste ikke hvorfor det ikke var lov, men det er en merkelig regel. Jeg har reagert på at vi ikke har noen kontroller med fysio, men ikke tenkt noe mer over det. Sverige var ett av få land i verden hvor dette ikke var lov!
Hva er forskjell på alle disse tingene? Naprapat, osteopat, kiropraktor? :p
Merkelig. Kan ikke skjønne at det skal være noe farlig :)

Vet egentlig ikke helt hva som er forskjellen :P men naprapat er i hvertfall veldig effektivt på muskelplager og bekkenløsning :D

Merkelig. Kan ikke skjønne at det skal være noe farlig :)

Vet egentlig ikke helt hva som er forskjellen :P men naprapat er i hvertfall veldig effektivt på muskelplager og bekkenløsning :D
Nei, det må jo være verre og vente til etter fylte ett år med å rette på sånt!
Ååh, var en sånn jeg skulle hatt når jeg gikk gravid da. :p fikk bekkenløsning i uke 8. (Snork..) får huske på det til en eventuelt neste gang ;) er det naprapat som gjør sånne forferdelige knekkelyder? :p

Så godt. mannemat er ikke feil:D:D
Bruker skinkebiff som var tenkt til søndag , men endrer litt på tilbehør.

Blir enkelt.
Scampi og kyllingspyd
Skinkebiff med fløtegratinerte poteter,asparges og soppstuing
Sjokoladefondant med vaniljeis.
Åå, namme :D jeg kommer også :D

Back
Topp