Hehe ja, mannen kjøpte fem 8-pk da det var tilbud, snart tomt.. HjelpesJ den går ned på høykant herhehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja, mannen kjøpte fem 8-pk da det var tilbud, snart tomt.. HjelpesJ den går ned på høykant herhehe
ååhh foreldre skal være med? hihi.Blir første gang på mange år på festningen i årspesielt spennende er det jo at jeg må være med på oppvisningen :O hehe
Høres utrolig koselig ut det dere gjør å![]()
Lage dobbelt opp og ha rester![]()
Ellers div. halvfabrikata.Hehe ja går absolutt an det altså![]()
Hvilke plager hadde hun?Vi har hatt en fin dag! Har vært hos osteopaten med K. Fått løst om masse låsninger, og fått en annen baby. Sykt!
Ååh, fylte horn!lagde det en del før, kjempelenge siden nå! Hva fyller du de med?
Har dere hatt en fin dag?![]()
Sovna litt over 20Hehehåper det blir bra soving på O i fjell-lufta da
![]()
Ellers div. halvfabrikata.
pølse og potetstapp i form er raskt og poppis her
Håper det!! Her sovna hun halv 8 i vogna og sover ennå, hva skjer hihiSovna litt over 20satser på mye søvn i natt
![]()
Låsninger øverst i ryggen og nakke. Tenkt på det lenge, men ikke fått medhold fra helsestasjonen. Har ikke klart å ligge ordentlig på magen og veldig flat/skjev i bakhodet. Osteopaten klemte og dro i ho i kanskje 20 min. Etterpå lå ho helt perfekt på magen, holdt hodet kjempefint og lente seg til og med på ene armen og strakk den frem. Aldri gjort før. Helt utrolig at så lite kan gjøre så mye!Hvilke plager hadde hun?
hihi enkelt og godt. ferdig stapp?Vi hadde kjøttpølser og potetmos i dag faktisk
Må ha noe kjapt når det er fotball og svømming.. Men ting i form er jo egentlig greit ja og generelt ting man kan lage på dagen og bare varme/steke.
Gryte, lapskaus, gratenger..
Chips, bearnaise og brokkoliSå flott. hvor lang kjørevei til hytten?
ååhh så deilig. hva er tilbehøret?
i går funderte jeg på å overaske med 3retters her i dag, men det ble med tanken da vi var ute på farten og det hadde blitt dårlig tid...men på søndag derimot
Og det er 9 mil til hytta forrestenSå flott. hvor lang kjørevei til hytten?
ååhh så deilig. hva er tilbehøret?
i går funderte jeg på å overaske med 3retters her i dag, men det ble med tanken da vi var ute på farten og det hadde blitt dårlig tid...men på søndag derimot
Oi!! Så utrolig bra du fikk sjekket det opp! Må jo være veldig godt for jenta diLåsninger øverst i ryggen og nakke. Tenkt på det lenge, men ikke fått medhold fra helsestasjonen. Har ikke klart å ligge ordentlig på magen og veldig flat/skjev i bakhodet. Osteopaten klemte og dro i ho i kanskje 20 min. Etterpå lå ho helt perfekt på magen, holdt hodet kjempefint og lente seg til og med på ene armen og strakk den frem. Aldri gjort før. Helt utrolig at så lite kan gjøre så mye!
Fikk vite av osteopaten at i Sverige er det ulovlig å behandle barn under 1 år for slike ting. Litt urovekkende, tenk om vi ikke hadde reist..
Ja er med på trener i år og neste årååhh foreldre skal være med? hihi.
Ja det ble det i daghihi enkelt og godt. ferdig stapp?
elllers er toro din venn.
her blir det som oftest rester på travle dager. så lite raskt mat som er glutenfri og god
Ja, veldig godt. Burde vel gjort det før, men hs har jo sagt alt er normalt.. :/Oi!! Så utrolig bra du fikk sjekket det opp! Må jo være veldig godt for jenta di![]()
Ikke godt å vite da, de klarer jo ikke si fraJa, veldig godt. Burde vel gjort det før, men hs har jo sagt alt er normalt.. :/
HurraHåper det!! Her sovna hun halv 8 i vogna og sover ennå, hva skjer hihi
Nei, det er nettopp det! Man må følge magefølelsen, men man stoler jo også litt på hs.Ikke godt å vite da, de klarer jo ikke si fra![]()