Er jo fantastiskJepp3 uker nå.. Vært en og eller 2 netter med en amming i 4 tiden, men jevnt over sover hun fra 20-08
![]()
Jeg må si meg veldig fornøyd med snuppa også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo fantastiskJepp3 uker nå.. Vært en og eller 2 netter med en amming i 4 tiden, men jevnt over sover hun fra 20-08
![]()
JeppDu så at du vant veska?![]()
![]()
Er jo fantastisk
Jeg må si meg veldig fornøyd med snuppa også![]()
Sovet med puppen i munn hele nattan omtrenthvordan har deres søte små sovet?våknet 2 ganger her
Ingen for øyeblikket;P blir vel e n lekedate iallefallGod morgern:
Ingen spesielle planer enda. dere da?
Jeg passer på vetuJeppSynnøve som fortalte meg det, for jeg hadde jo glemt å sjekke. Godt folk passer på meg
![]()
Moro når det skjer litt her inneForresten så kjekt at tråden er så aktiv![]()
Koselig og dra på hytta daGod morgenikke så veldig spennende, men vi skal på hytta
sambo har fri i dag
Dere da?
Sovet på puppen store deler av natta. Sovet greithvordan har deres søte små sovet?våknet 2 ganger her
Ååå, såå bra! Deilig at det går fremoverHallo - God morgen
Endelig en nesten godkjent nattHun sovnet i vogna i 9-tiden, våkna rundt kvart på 10 og lå på puppen til jeg la meg halv 11. Da sov hun i egen seng fra halv 11 til 12, amma henne oppi senga hennes og hun sov til halv 4!! Wohoooo
Kan ikke huske sist hun sov 3,5 time sammenhengende
så sov hun vel til halv 6 og så halv 8 eller noe .. husker ikke helt, men da sto jeg opp. Hun sover ennå.
Håper dere har hatt en bra natt også![]()
Min har blitt litt lei av å ligge der virker det som. Hun er inne i en periode nå hvor hun ikke vil ligge for seg selv lengre.Her lekes det i babygymmen![]()
Ja takk, håper detÅåå, såå bra! Deilig at det går fremoverHåper det holder seg sånn nå da
![]()
Hei duGod morgen og god helg
Har dere noen spennende planer i helgen?
Ja rart det. Man våkner likevel.Ja, det er helt magisk! Syntes det gikk greit med en og to amminger og, gikk fint.. Men man kjenner jo at det gjør godt å slippe disse oppvåkningene... Selv om jeg er våken sikkert 3-4 ganger for å høre at hun puster så sovner jeg igjen..
Åhh såpass...trøtt?Sovet med puppen i munn hele nattan omtrentlitt sår kan du si
![]()
Okei det er jo koselig daIngen for øyeblikket;P blir vel e n lekedate iallefall![]()
Det er braSovet på puppen store deler av natta. Sovet greit![]()
Åhh ikke med andre leker heller?Min har blitt litt lei av å ligge der virker det som. Hun er inne i en periode nå hvor hun ikke vil ligge for seg selv lengre.