Det er detOj, det er jo ikke så dårlig det heller da! Deilig med egen frukt!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er detOj, det er jo ikke så dårlig det heller da! Deilig med egen frukt!![]()
Ja den er jo jammen meg det!Hihi den er bra da![]()
Håper ikke natten blir så galeNå blir det kvelden her. Vesle våkner stadig, så spent på åssen natta blir. Er ikke vant til at ho våkner på natta
God natt, damer! Ha en fin kveld videre![]()
På vår lokale rema hadde de lært fra runden i julen og satte en del begrensninger (kun 3av samme type Prod per kunde, max 2kg smågodt) fra dag en.Ja, det skjønner jegjeg sto bak ei i kassa på Rema, ho kjøpte 20 pakker med 8-pakk kvik lunsj
folk hamstra jo som gale
God morgenGod morgen til dere! Her ble det brått slutt på kveld da han våknet konstant og var sint
Sendte mannen opp for å bysse litt (han var ikke sulten, gulpet
bare når jeg gikk opp) men han kom ned med hele ungen
Så vi la oss litt tidligerenå er det forsøk på å få stå opp, prøver å få ham til å sove igjen - lenge leve puppen
![]()
Sjokolaaaadeeeee ♡♡♡♡ Og så er jeg veldig glad i popcorn og lakrisde er ikke sååå sure da...men okeeei. hva liker du da?
Fikk ikke til å sette inn bilde i innlegget nå... skal prøve etterpåSåå lyst å se bilde![]()
Sånn ble det hos frisøren. Legger seg jo liksom ikke heeelt like fint npr jeg ordner der selv daSåå lyst å se bilde![]()
Hehe nei, skjønner det jaJa. Er sant det. er jo utytrykk. så syns ideen var god.
Jeg stod helt fast selv.
Fikk en forespørsel nemlig..sa jeg måtte tenke på det da vi er litt travle den mnd og tror ikke mannen blir happy om jeg bare tar på meg 8t kakearbeid kanskje uten å planlegeg![]()
Mhmhåper hun sover like lenge som i natt![]()
gleder meg til sommer med frukt og bær i hagenhehe ja er detVi har epler, pærer,plommer og rips nå.
nei hehe..bedre med hver sin skål da![]()
Gleder meg til ny sesong som kommer i juniJa den er jo jammen meg det!hehe
HeiMhmhvordan gikk det?
God morgen![]()
God morgen til dere! Her ble det brått slutt på kveld da han våknet konstant og var sint
Så vi la oss litt tidligerenå er det forsøk på å få stå opp, prøver å få ham til å sove igjen - lenge leve puppen
![]()
Heihvordan var natten hos dere?
God morgen til dere! Her ble det brått slutt på kveld da han våknet konstant og var sint
![]()