Skravletråd

Nå blir det kvelden her. Vesle våkner stadig, så spent på åssen natta blir. Er ikke vant til at ho våkner på natta :p
God natt, damer! Ha en fin kveld videre :)

Ja, det skjønner jeg :p jeg sto bak ei i kassa på Rema, ho kjøpte 20 pakker med 8-pakk kvik lunsj ;) folk hamstra jo som gale
På vår lokale rema hadde de lært fra runden i julen og satte en del begrensninger (kun 3av samme type Prod per kunde, max 2kg smågodt) fra dag en.

Var likevel ganske ribba, men..

God morgen til dere! Her ble det brått slutt på kveld da han våknet konstant og var sint

Sendte mannen opp for å bysse litt (han var ikke sulten, gulpet
bare når jeg gikk opp) men han kom ned med hele ungen

Så vi la oss litt tidligere :) nå er det forsøk på å få stå opp, prøver å få ham til å sove igjen - lenge leve puppen :P

God morgen til dere! Her ble det brått slutt på kveld da han våknet konstant og var sint

Så vi la oss litt tidligere :) nå er det forsøk på å få stå opp, prøver å få ham til å sove igjen - lenge leve puppen :P
God morgen :) ville ha dere oppe på rommet han da :) luringen :P

Ble lang kveld på meg. Fikk en skikkelig kul i puppen, sikkert melkekjertel eller tett melkegang eller noe :/ lå å masserte og hadde på varmeflaske og venta på at lille skulle våkne og spise :) fikk den bort heldigvis :)

Hvordan går det med amming og flaske hos dere?

Ja. Er sant det. er jo utytrykk. så syns ideen var god.

Jeg stod helt fast selv.
Fikk en forespørsel nemlig..sa jeg måtte tenke på det da vi er litt travle den mnd og tror ikke mannen blir happy om jeg bare tar på meg 8t kakearbeid kanskje uten å planlegeg;)
Hehe nei, skjønner det ja :D Du får tenke litt på det.

Så vi la oss litt tidligere :) nå er det forsøk på å få stå opp, prøver å få ham til å sove igjen - lenge leve puppen :p

God morgen! :)

Hei :) hvordan var natten hos dere?

Hei hei, det gikk greit :) Sov først 1t og 40 min i egen seng og så 2 t til i egen seng, 1,5t hos meg , 1t,1t.. osv hehe .. såååå det var bedre enn i går!! men kan gjerne sove ennå bedre :P Dere da?

Så vi la oss litt tidligere :) nå er det forsøk på å få stå opp, prøver å få ham til å sove igjen - lenge leve puppen :p

God morgen:D
Ahh, hvordan gikk natten videre da:)?

Back
Topp