Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får bytte mann...Har god smak hanhehe
![]()
Oj, det var jo ikke så ille! Jeg får sjokk hver gang jeg får lyst på norsk godis, så mye dyrere enn her.hahah ja...her blir det nok flere sure sjødyr også...kosta jo bare 10kr pakken:O:O
Var jo tomt for alt...jeg ble irritert til slutt...fikk jo ikke favorittene i smågodtet...da savnet jeg faktisk fullprisOj, det var jo ikke så ille! Jeg får sjokk hver gang jeg får lyst på norsk godis, så mye dyrere enn her.ikke under priskrigen da, men da var det ganske utplukka også
![]()
Haha! Det kan man jo ikke ha noe avVi får bytte mann...haha...eller vent...da vil vi bare krangle om snopet...
![]()
nei hehe..bedre med hver sin skål daHaha! Det kan man jo ikke ha noe av![]()
Ja, det skjønner jegVar jo tomt for alt...jeg ble irritert til slutt...fikk jo ikke favorittene i smågodtet...da savnet jeg faktisk fullpris![]()
Ja, det skjønner jeg er trist..Jeg får snart brev i posten en av dagene..må skrive fra meg odelsretten...det blir litt trist![]()
hahah....såpassJa, det skjønner jegjeg sto bak ei i kassa på Rema, ho kjøpte 20 pakker med 8-pakk kvik lunsj
folk hamstra jo som gale
Nei...dessverreJa, det skjønner jeg er trist..har du søsken som tar over?
Jepp, så blir det lørdagskos :-Dnei hehe..bedre med hver sin skål da![]()
Åh, så trist.. Men å ha en gård er dyrt og krevende.. Er den stor? Har dere hatt dyr og sånn også?Nei...dessverreHun ønsker ikke det...så det blir solgt
![]()
hehe ikke santJepp, så blir det lørdagskos :-D
17mål tomt.Åh, så trist.. Men å ha en gård er dyrt og krevende.. Er den stor? Har dere hatt dyr og sånn også?
Det er mye å holde styr på! Spennende med frukt!17mål tomt.
Jordene har vært leid ut til en bonde de siste årene. Drevet med frukt.
Hadde dyr når jeg var liten, men ikke drevet de siste årene. Kun dyr på beite. Låven vært utleid til div
Ja det er det.Det er mye å holde styr på! Spennende med frukt!![]()
Haha, ja det er vel greit å ikke ha frukt på hele tomtaJa det er det.![]()
Skulle ønske vi kunne hatt like mye her, men vi har bare 1 mål så det sier seg selvhaha
hehe ja er detHaha, ja det er vel greit å ikke ha frukt på hele tomta![]()
Oj, det er jo ikke så dårlig det heller da! Deilig med egen frukt!hehe ja er detVi har epler, pærer,plommer og rips nå.