Skravletråd

hahah ja...her blir det nok flere sure sjødyr også...kosta jo bare 10kr pakken:O:O
Oj, det var jo ikke så ille! Jeg får sjokk hver gang jeg får lyst på norsk godis, så mye dyrere enn her. :p ikke under priskrigen da, men da var det ganske utplukka også ;)

Oj, det var jo ikke så ille! Jeg får sjokk hver gang jeg får lyst på norsk godis, så mye dyrere enn her. :p ikke under priskrigen da, men da var det ganske utplukka også ;)
Var jo tomt for alt...jeg ble irritert til slutt...fikk jo ikke favorittene i smågodtet...da savnet jeg faktisk fullpris:P

Jeg får snart brev i posten en av dagene..må skrive fra meg odelsretten...det blir litt trist:(

Var jo tomt for alt...jeg ble irritert til slutt...fikk jo ikke favorittene i smågodtet...da savnet jeg faktisk fullpris:P
Ja, det skjønner jeg :p jeg sto bak ei i kassa på Rema, ho kjøpte 20 pakker med 8-pakk kvik lunsj ;) folk hamstra jo som gale

Åh, så trist.. Men å ha en gård er dyrt og krevende.. Er den stor? Har dere hatt dyr og sånn også?
17mål tomt.
Jordene har vært leid ut til en bonde de siste årene. Drevet med frukt.
Hadde dyr når jeg var liten, men ikke drevet de siste årene. Kun dyr på beite. Låven vært utleid til div

17mål tomt.
Jordene har vært leid ut til en bonde de siste årene. Drevet med frukt.
Hadde dyr når jeg var liten, men ikke drevet de siste årene. Kun dyr på beite. Låven vært utleid til div
Det er mye å holde styr på! Spennende med frukt! :D

Back
Topp