Skravletråd

Det er noe spesielt når de spiser av flaska. Helt sikkert samme, om ikke mer spesielt, ved amming. Kommer litt nærmere hverandre da :)
Jeg har ikkehatt flaskebarn så kan ikke uttale meg...men det vil jeg tro ja. Får jo nærhet , øyekontakt og kos

Absolutt! Min er definitivt snørrete - ingenting er så herlig som å få megabuser liggende igjen på puppen etter amming (not :p)
Men greit at det kommer ut
Hahaha det har skjedd her noen ganger også :P :D

Åh ikke sett...drama ?

Her er det snart ut nå. Snuppa sover. Sovnet på puppen og la hun over i vugga...Den er snart for liten gitt
På norsk heter den vel Amelie fra Montmartre - hvis du ikke har sett den, så anbefaler jeg den absolutt. En av få franske filmer jeg faktisk kan se om og om igjen. Ser den står listet under drama, men den er bare søt

Her er det ikke lett å bevege seg uten at han våkner, så lar han sove litt videre :)

På norsk heter den vel Amelie fra Montmartre - hvis du ikke har sett den, så anbefaler jeg den absolutt. En av få franske filmer jeg faktisk kan se om og om igjen. Ser den står listet under drama, men den er bare søt

Her er det ikke lett å bevege seg uten at han våkner, så lar han sove litt videre :)
Ok på netflix tro?:)

Nei, da er nok det best:P

Back
Topp