jeg må si jeg ble skuffet...hva med deg?Jalurer på hva de har! Må inn å se på siden dems
Vi har kjøpt viking joggesko til begge ungene men de kan trenge lettere joggesko og sandaler
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg må si jeg ble skuffet...hva med deg?Jalurer på hva de har! Må inn å se på siden dems
Vi har kjøpt viking joggesko til begge ungene men de kan trenge lettere joggesko og sandaler
![]()
det er vekdig greit. hun er så grei og dyktig. rydder og skifter på sengene ogsåHøres så deilig ut
Håper lille sovner så jeg får gjort litt selv
neida det er det aldri. bare et lite utvalg. må si jeg ble skuffetVar inne og sjekkavar ikke sånn kjempe mange sko
trodde det var på alt av sko til barn jeg
ahhh bahh slitsomt da!! Hva vil hun når hun våkner da? Mat?Heldigher våknet hun ca 10 000 ganger i natt.
Takk for detHørtes ut som en trivelig dag i ventekos dere masse!
Jeg har ikkehatt flaskebarn så kan ikke uttale meg...men det vil jeg tro ja. Får jo nærhet , øyekontakt og kosDet er noe spesielt når de spiser av flaska. Helt sikkert samme, om ikke mer spesielt, ved amming. Kommer litt nærmere hverandre da![]()
hehe jo...men bør vel ikke ha sko før de kan gå helt?Nei det er klart;P her ksn det hende han går med støttemen venter og ser ann
![]()
Skjønner jeg godt dere gjørMasse planer dukos deg
vi tar livet med ro foreløpig
![]()
Så greitdet er vekdig greit. hun er så grei og dyktig. rydder og skifter på sengene også
Så greit
Her sovet han på puppen, så satte på film. Amelie Poulain![]()
Hahaha det har skjedd her noen ganger ogsåAbsolutt! Min er definitivt snørrete - ingenting er så herlig som å få megabuser liggende igjen på puppen etter amming (not)
Men greit at det kommer ut
På norsk heter den vel Amelie fra Montmartre - hvis du ikke har sett den, så anbefaler jeg den absolutt. En av få franske filmer jeg faktisk kan se om og om igjen. Ser den står listet under drama, men den er bare søtÅh ikke sett...drama ?
Her er det snart ut nå. Snuppa sover. Sovnet på puppen og la hun over i vugga...Den er snart for liten gitt
Tehe, er ikke de minste som henger seg fast da heller :OHahaha det har skjedd her noen ganger også![]()
![]()
eeeeeeeee neiHuff, så slitsomttar på når man aldri får henta seg inn :/ har ikke hjulpet noe å starte med litt mat?
Ok på netflix tro?På norsk heter den vel Amelie fra Montmartre - hvis du ikke har sett den, så anbefaler jeg den absolutt. En av få franske filmer jeg faktisk kan se om og om igjen. Ser den står listet under drama, men den er bare søt
Her er det ikke lett å bevege seg uten at han våkner, så lar han sove litt videre![]()
blæhhGrått her også![]()
Ja det hadde vært kjektSåpass jajeg håper han lærer seg snart
![]()
jeg må si jeg ble skuffet...hva med deg?