Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vi tørker på stativ. Vi har tørketrommel, men blir kun brukt til laken/håndklær /sokker og undertøyJeg har alltid hatt problemer med snørr og sikkel, men det er jo null stress med ho! Eneste jeg sliter litt med er det nesesuget![]()
Uff, har og ett fjell av klesvask... Det går greit å vaske, men å brette og legge i skapet er pyton.. Tørker du på stativ? Men her blir det nok en lur på både stor og liten først![]()
JaJeg vil ha noen kule joggesko + sandaler på barnas dager![]()
Høres så deilig utEllers er det vaskehjelp i dag og det er det behov for![]()
Vi tar alt i trommel. Liten leilighet, så orker ikke lage labyrint med tørkestativ!Ja, vi tørker på stativ. Vi har tørketrommel, men blir kun brukt til laken/håndklær /sokker og undertøy
Kan ikke tørke ute pga mannens allergier :/ men har luftavfukter da, det hjelper
God lur![]()
Vurderer det, men spørs hvor mye de blir brukt?Skall dere kjøpe sko til dem lille så dem har i sommer ?
Var inne og sjekkaI dag begynner vel barnas dager på skoringen, det må sjekkes ut!!![]()
Nei den skjønner jeg! Vi hadde også alt i trommel når vi bodde i leilighetVi tar alt i trommel. Liten leilighet, så orker ikke lage labyrint med tørkestativ!![]()
Ikke ennå i så fall.. Vanskelig å vite hvilken størrelse ho har da. Tror ikke de kommer til å bli brukt heller, så blir vel mest til pynt?Skall dere kjøpe sko til dem lille så dem har i sommer ?
Ikke hvis hun ikke går neiSkall dere kjøpe sko til dem lille så dem har i sommer ?
Lurer også på det, kanskje kjøpe bare noen tøffel lignendeVurderer det, men spørs hvor mye de blir brukt?
Jo det er santIkke ennå i så fall.. Vanskelig å vite hvilken størrelse ho har da. Tror ikke de kommer til å bli brukt heller, så blir vel mest til pynt?
Det er akkurat det - og så er det ikke alltid like enkelt å vite hvilken størrelse man skal satse på..Lurer også på det, kanskje kjøpe bare noen tøffel lignendestoresøster gikk med støtte ved 6-7 mnd så om han her gjør det vil jo det bli i sommer og da må han jo ha noe på bena, men så er det jo det om han ikke gjør det å da
![]()
HeldigJa det skjønner jeg. Godt det er bedre hos dere i allefall.
Her var hun kun våken kl, 5:O
Åhh jøye megGodt hun sovnet igjen da
Vi skal på kontroll + barselgruppe og lunsje ute.
Ellers kommer svigers i dag
Ser det ann jeg daDet er akkurat det - og så er det ikke alltid like enkelt å vite hvilken størrelse man skal satse på..
Men små sko er så søte!!
FlinkI dag snurra L fra rygg til mage for første gang <3
Hehe gøy, hva ble det?Hjemme alene og lille sover på puppen.. Hva gjør man da? Jo, nettshopperpakke fra KappAhl og HM på vei
![]()
Smart med sånne poserIkke hvis hun ikke går neimen har fotposer fra reima hvis hun skal sitte på bakken
![]()
JaFlink![]()