Skravletråd

Vi har (les foreldrene mine) leilighet like ved Saint Raphaël, en time vestover
Og masse familie i Provence <3
Jeg tror ikke det var så langt unna ett sted som het Draguigan (jeg kan ikke fransk...) Hadde vært noe skred der eller noe sånn for en del år siden, så mye av byen var borte. Små krokete veier, og ingen turister :) Sitter og googler nå hva det kan hete! haha

Det tror jeg jeg kun har vært som veldig liten :)

Ajaj, nå gleder jeg meg til sommeren og sol!

Skal det noe i ferien?
Var veldig koselig der, men vanskelig for oss som ikke kan fransk ;)

Nei, ingen planer! Bare være hjemme og nyte :D dere da? Annet enn Italia? :)

Var veldig koselig der, men vanskelig for oss som ikke kan fransk ;)

Nei, ingen planer! Bare være hjemme og nyte :D dere da? Annet enn Italia? :)
Vi er borte hele juli. En uke Italia med venner, tre uker i Sør-Frankrike med familie
Veldig mange som vil hilse på nykomlingen :P

Dog ferie hjemme er aldri feil med liten morroklump :)

Vi er borte hele juli. En uke Italia med venner, tre uker i Sør-Frankrike med familie
Veldig mange som vil hilse på nykomlingen :P

Dog ferie hjemme er aldri feil med liten morroklump :)
Det er jo ikke rart mange vil hilse på han! :)
Nei, det får bli sånn i år. Ho kommer jo ikke til å huske noe fra i år uansett ;) blir morsommere i årene fremover :D

Det er jo ikke rart mange vil hilse på han! :)
Nei, det får bli sånn i år. Ho kommer jo ikke til å huske noe fra i år uansett ;) blir morsommere i årene fremover :D
Ja, absolutt :) er jo mye morsommere når de kan gå selv og være med på litt, og! :)

Og ikke minst huske noe. Har veldig lyst til å reise til Korea eller Australia - men det er absolutt noe vi bør vente med til han kan huske noe av det (og så må det nok spares til også, først :D)

Ja, absolutt :) er jo mye morsommere når de kan gå selv og være med på litt, og! :)

Og ikke minst huske noe. Har veldig lyst til å reise til Korea eller Australia - men det er absolutt noe vi bør vente med til han kan huske noe av det (og så må det nok spares til også, først :D)
Oj, ja! Har dere tenkt en sånn tur bør han huske noe! :D tenk for en opplevelse :)

God morgen :) altfor tidlig oppe :P lille la seg kl 20 i går og våkna 22.30, 02, 04.45, 5.30 og 6.15 sto vi opp :)

Tror det blir en rolig dag :P

God morgen! Her trodde lillemor det var morgen kl 4.30... Heldigvis sovna hun etter en time.. Men det fikk ikke pappan til igjen så han sto bare opp i 5 tiden :o
Nå er det foreldresamtale i barnehagen til storesøster, siste før skolestart :) :o

Planer for dagen?

God morgen! Her trodde lillemor det var morgen kl 4.30... Heldigvis sovna hun etter en time.. Men det fikk ikke pappan til igjen så han sto bare opp i 5 tiden :eek:
Nå er det foreldresamtale i barnehagen til storesøster, siste før skolestart :) :eek:

Planer for dagen?
God morgen:) det var tidlig ja :P
Spennende da med den siste foreldre samtalen:) gleder ho seg til og begynne på skolen?
Her skal vi på en sånn 4 mnd gruppe på helsestasjon med fysio:)

Back
Topp