Skravletråd

Jeg har alltid hatt problemer med snørr og sikkel, men det er jo null stress med ho! Eneste jeg sliter litt med er det nesesuget :p

Uff, har og ett fjell av klesvask... Det går greit å vaske, men å brette og legge i skapet er pyton.. Tørker du på stativ? Men her blir det nok en lur på både stor og liten først ;)
Ja, vi tørker på stativ. Vi har tørketrommel, men blir kun brukt til laken/håndklær /sokker og undertøy
Kan ikke tørke ute pga mannens allergier :/ men har luftavfukter da, det hjelper

God lur :)

Jeg vil ha noen kule joggesko + sandaler på barnas dager:D
Ja :D lurer på hva de har! Må inn å se på siden dems :) Vi har kjøpt viking joggesko til begge ungene men de kan trenge lettere joggesko og sandaler :)

Ja, vi tørker på stativ. Vi har tørketrommel, men blir kun brukt til laken/håndklær /sokker og undertøy
Kan ikke tørke ute pga mannens allergier :/ men har luftavfukter da, det hjelper

God lur :)
Vi tar alt i trommel. Liten leilighet, så orker ikke lage labyrint med tørkestativ! :p

Skall dere kjøpe sko til dem lille så dem har i sommer ?
Ikke ennå i så fall.. Vanskelig å vite hvilken størrelse ho har da. Tror ikke de kommer til å bli brukt heller, så blir vel mest til pynt?

Vurderer det, men spørs hvor mye de blir brukt?
Lurer også på det, kanskje kjøpe bare noen tøffel lignende:P storesøster gikk med støtte ved 6-7 mnd så om han her gjør det vil jo det bli i sommer og da må han jo ha noe på bena, men så er det jo det om han ikke gjør det å da:P

Ikke ennå i så fall.. Vanskelig å vite hvilken størrelse ho har da. Tror ikke de kommer til å bli brukt heller, så blir vel mest til pynt?
Jo det er sant:p
Blir han som storesøsteren kommee vi til og få bruk for dem:P

Lurer også på det, kanskje kjøpe bare noen tøffel lignende:P storesøster gikk med støtte ved 6-7 mnd så om han her gjør det vil jo det bli i sommer og da må han jo ha noe på bena, men så er det jo det om han ikke gjør det å da:P
Det er akkurat det - og så er det ikke alltid like enkelt å vite hvilken størrelse man skal satse på..

Men små sko er så søte!!

Det er akkurat det - og så er det ikke alltid like enkelt å vite hvilken størrelse man skal satse på..

Men små sko er så søte!!
Ser det ann jeg da:P nå var ikke baby skoa med på tilbudet til skoringen uansett:P
Var utrolig mye fine sko inne på skoringen:)

Back
Topp