ja så det går fint detGikk inn og så selv100 inlegg igjen eller noe sånt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja så det går fint detGikk inn og så selv100 inlegg igjen eller noe sånt
![]()
hadde ikke tørt selv tror jeg. hopper du fra brettene der da?Klarer nok ikke og ta den i dagvar litt mee vågal før jeg fikk barn
![]()
kjøpe leilighet i syden hadde vært noe...vi snakker om detFinnes mange fine pensjonistleilighet nedover i varmere strøk![]()
Nei, har vel hoppet fra 5 metern 1 gang tror jeg, jeg ee skikkelig pyse når det kommer til høyderhadde ikke tørt selv tror jeg. hopper du fra brettene der da?
Gjør du?hadde ikke tørt selv tror jeg. hopper du fra brettene der da?
er ikke noe tøff selv der i grunn.Nei, har vel hoppet fra 5 metern 1 gang tror jeg, jeg ee skikkelig pyse når det kommer til høyder![]()
Skal bli veldig spennende og seja så det går fint detspent på premien
![]()
har gjort...men ikke nå tror jeg...blitt reddere med åraGjør du?
Aaaah, en leilighet i Italia hadde vært tingenkjøpe leilighet i syden hadde vært noe...vi snakker om det![]()
Bra vi er flereer ikke noe tøff selv der i grunn.
Mhm blir detSkal bli veldig spennende og se![]()
jaaaa mitt søskenbarn bor i Italia. flytta fra Norge og ned derAaaah, en leilighet i Italia hadde vært tingen![]()
Man bruker vel og bli dethar gjort...men ikke nå tror jeg...blitt reddere med åra![]()
nope har ikke detMan bruker vel og bli dethar du hopper sånn banjohopp før da?
Har aldri vært i Spania. Har vært i Toscana og på Sardinia. Alltid vært glad i Italia, sikkert pga pizza! Haha. Spania virker ikke så aller verst det heller. Var det der dere var på ferie nå?jaaaa mitt søskenbarn bor i Italia. flytta fra Norge og ned der
Kunne tenkt i Spania vi da
Sikler litt på den bilen eller den hobby pakka, ellers så hadde nok linnea blitt veldig fornøyd med elsa tannbørsteMhm blir detog om det er krav på den premien elr ikke... hav vil di aller helst vinne denne mnd da
?
hehe skjønenr det med pizza daHar aldri vært i Spania. Har vært i Toscana og på Sardinia. Alltid vært glad i Italia, sikkert pga pizza! Haha. Spania virker ikke så aller verst det heller. Var det der dere var på ferie nå?![]()
Aaaah Toscana! For skal vi i sommerHar aldri vært i Spania. Har vært i Toscana og på Sardinia. Alltid vært glad i Italia, sikkert pga pizza! Haha. Spania virker ikke så aller verst det heller. Var det der dere var på ferie nå?![]()
Hobbypakken her også i grunnSikler litt på den bilen eller den hobby pakka, ellers så hadde nok linnea blitt veldig fornøyd med elsa tannbørste
Du da?