Skravletråd

Det var nesten det beste med hele badelandet:p samme som i særp da:) der er det også sånn varmt basseng i et eget rom
Ja, det også den som vannet går rundt og rundt i ;) Jeg tror jeg ville syns det hadde vært like morsomt den dag i dag :p Jeg elsker å bade :D
Går dere på babysvømming i sarp? Finnes det ikke basseng i Halden? (Hver gang jeg skriver Halden sier jeg det inni meg på sånn haldenserdialekt! haha, hjelp... :p )

(Jeg glemte å qoute.....)

Ja, det også den som vannet går rundt og rundt i ;) Jeg tror jeg ville syns det hadde vært like morsomt den dag i dag :p Jeg elsker å bade :D
Går dere på babysvømming i sarp? Finnes det ikke basseng i Halden? (Hver gang jeg skriver Halden sier jeg det inni meg på sånn haldenserdialekt! haha, hjelp... :p )

(Jeg glemte å qoute.....)
Ja den var også veldig morsom husker jeg:P vi går ikke på babysvømming, jeg har ikke bil og siden babysvømming er i særp er det tungvindt og komme seg dit :P joda vi har remmen men det er ikke babysvømming der:)

Ja den var også veldig morsom husker jeg:p vi går ikke på babysvømming, jeg har ikke bil og siden babysvømming er i særp er det tungvindt og komme seg dit :p joda vi har remmen men det er ikke babysvømming der:)
Åja, da skjønner jeg det blir tungvindt! Har du ikke lappen heller?

haha halden dialekt er grusomt:P

Nei kan ikke det:p veldig lyst og lære da:p kunne spille trompet en gang i tiden:)
Jeg ville være med i korps når jeg var yngre, men fikk spille piano i steden. Men da har du jo helt sikkert noen musikalske celler i kroppen, da vil jeg tro det ikke er så vanskelig å lære seg ett nytt instrument heller :)

Jeg ville være med i korps når jeg var yngre, men fikk spille piano i steden. Men da har du jo helt sikkert noen musikalske celler i kroppen, da vil jeg tro det ikke er så vanskelig å lære seg ett nytt instrument heller :)
Joda setter jeg meg ned med det så kan jeg nok lære, bare det og finne tid til det:P

Hahah, dere er jo helt ville på skravletråden i dag.. Ett par timer mellom en er inne å ser så er det jo hundrevis av poster... :p kaklehøner! :D ;)
Ja, det går veldig fort unna her :P men koselig å se at det tar seg litt oppigjen etter et par rolige måneder :P

Back
Topp