Startet med ganske små skjeer, til han selv sa stopp. Ble meg en jeg hadde trodd (han ble helt panisk når jeg stoppet etter to)Starta dere såpass tidlig og såpass hardt? Altså, med så mye?
Hvordan går det med lille?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Startet med ganske små skjeer, til han selv sa stopp. Ble meg en jeg hadde trodd (han ble helt panisk når jeg stoppet etter to)Starta dere såpass tidlig og såpass hardt? Altså, med så mye?
Ja , samtidig er det litt deilig når dem kan komme seg dit dem vilHan er i hvertfall veldig ivrighåper egentlig ikke han er tidlig ute med å krabbe osv.. Da blir det travelt da!
![]()
Det er mye :O hvordan ligger vi an?tror dere at det går med 10000 på forumet i dag da?
Fysio timeplaner for i morgen da?hihi
Var inne på den tråden på generelt, tror dem snakket om 3000 inlegg igjen jeganer ikke. tror det er en del igjen
Jadet er like greit. farlig å ha i hus
Veldig fineSå søte! Må inn å se på de i morgen![]()
Ser an formen litt, men tror det blir å besøke mamma og pappaplaner for i morgen da?hihi
Her blir det rydde, ta de maskinene jeg utsatte, støvsuge litt - og en gåturplaner for i morgen da?hihi
Hehe jaJa , samtidig er det litt deilig når dem kan komme seg dit dem vil![]()
Skulle jo ikke like den daLille ville ikke sove, så vi tok vogna ut på tur. Sov godt, til vi kom hjem.. Prøvet på nytt nå..
Liten luring, han her
HihiSkulle jo ikke like den da![]()
Ikke fast rutine på kvelden dere heller? Min sovna heldigvis for en time siden (bank i bordet).
Vi også tar kveldsstell i 19-tiden, men vi går ikke på soverommet før han er trøtt. Orker ikke å legge en våken unge bare fordi klokka er derHihi![]()
Nei, ingen fast rutine - prøver å ha et minimum, som vaske for kvelden, lenge med tannbørsten og ha på pysj i 7 tiden, men er helt random om han sovner da eller ikke
Eneste fordelen nå er at jeg kan surfe litt mens han koser med puppen /snoozer![]()
Høres likt ut det vi gjør her - prøver en stund, men når han er dønn våken, så får han være detVi også tar kveldsstell i 19-tiden, men vi går ikke på soverommet før han er trøtt. Orker ikke å legge en våken unge bare fordi klokka er dertidligere kunne jeg bare legge han ned og så sovna han, men nå må han ammes/bysses.. Prøver alltid å legge først da
![]()
VeldigHehe jamindre frustrasjon
![]()
I morra skal vi ta det heeeeeelt med ro! Skal bli deiligplaner for i morgen da?hihi
Hvordan gikk det hos legen?I morra skal vi ta det heeeeeelt med ro! Skal bli deiligbarseltreff og vaksiner på torsdag, og osteopat på fredag. I dag har det og vært fult kjør med legetime og babymatlaging! Heldigvis kom mamma og tok lillemor mens jeg var hos doktoren
![]()
Fikk antibiotika, så får håpe det hjelper nå! Holdt på i flere uker!Hvordan gikk det hos legen?
Var der selv i dag, før blodprøver og henvisning til fysio - hadde lagt igjen poden hos mamma jeg og, til legens fortvilelse. Hun ville jo se han![]()
Ja, det er rart å reise fra dem. Men fikk streng beskjed av mannen om å stole litt på de som oppdro oss, på min side som hansFikk antibiotika, så får håpe det hjelper nå! Holdt på i flere uker!
Sliter du med kroppen?
Det er en merkelig følelse det der å reise fra mini. Veldig deilig til å begynne med, men etter 10 min vil jeg gjerne sende sms og høre om hvordan det går!men mamma storkoser seg jo, det er jo veldig koselig
![]()