og det ble detFnis![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
og det ble detFnis![]()
Flink daHan rulla tilbake et par ganger sånn med en gang, men ikke gjort det siden. Han bare ble mer komfortabel med å ligge på mageni dag la jeg han på bare gulvet for å se hva han gjorde. Han holdt på å le seg ihjel
la noen leker foran han og jaggu er han nære på å ake seg framover!
hehe ikke lett det nei. mye som skal ned?Nesten fast kveldsmatkan vel nesten bare glemme det prosjektet med og gå ned i vekt
![]()
100 svenske gir 102 norske tror jeg det var sånn caHvordan er kursen nå da?
Så søt den var. Vi har også nattlampe med ugleVis vedlegget 170213 var utrolig finespiller musikk og greier og fins i skilpadde ugle og noen mer
Ja ho har en men den begynner og bli litt litenså går ho fra 3 til 2 hjul
![]()
ahh okeeei100 svenske gir 102 norske tror jeg det var sånn ca
Vil gå ned 15 kg men sitter igjen fra graviditet med Linnea ogsåhehe ikke lett det nei. mye som skal ned?
Vet ikke, mye ligger det på nå da?tror dere at det går med 10000 på forumet i dag da?
Jaahh okeeeiså kommet seg nå da.
Så søte! Må inn å se på de i morgenVis vedlegget 170213 var utrolig finespiller musikk og greier og fins i skilpadde ugle og noen mer
Ja ho har en men den begynner og bli litt litenså går ho fra 3 til 2 hjul
![]()
Har ikke noe godis her jeg. Eller, kan jo lage en kopp kakaoog det ble dethuff
Skjønner. Her veier jeg vel det jeg skal, men litt løs her og der og føler meg bedre når jeg spiser suntVil gå ned 15 kg men sitter igjen fra graviditet med Linnea også
det er like greit. farlig å ha i husHar ikke noe godis her jeg. Eller, kan jo lage en kopp kakao![]()
aner ikke. tror det er en del igjenVet ikke, mye ligger det på nå da?
Han er i hvertfall veldig ivrigFlink da![]()
Føler meg bedre og magen har der best om jeg spiser bra men ikke alltid så lettSkjønner. Her veier jeg vel det jeg skal, men litt løs her og der og føler meg bedre når jeg spiser sunt