Medlem jaOh hva shoppet du der da?
Medlem på kappahl?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Medlem jaOh hva shoppet du der da?
Medlem på kappahl?
Skulle egentlig handle klær til meg selv, men ble bare en bikiniBurde bestilt meg klær jeg og. Men blir handletur i.morgen i stedet. Så får håpe jeg finner nohva har du bestilt?
så bra. 25% i dag daMedlem jader handla jeg en matros body, to solhatter og sko til lille og en bikini til meg
![]()
Set var vel bare yttertøy? Tenkte jeg skulle få til en shoppingrunde i butikk før det tilbudet går utså bra. 25% i dag da![]()
Moro å handle til de små også daSkulle egentlig handle klær til meg selv, men ble bare en bikinifikk i masse sommerklær og stæsj til lille da
![]()
Ja, det er problemetMoro å handle til de små også da![]()
Kjenner til den ja..Ja, det er problemetså gøy med babyting og så blæh med mammakropp
![]()
Whaaat?? Ååh, da hadde jeg blitt forbanna! Vil jo være tilstede første gang baby spiserOk, hjelp! Dro på butikken og lot frøkna være igjen med pappan. I skapet står det en pakke med babygrøt, hadde ikke tenkt å begynne enda (hun ble 4 mnd i forigårs liksom). Har liksom snakka om at nå er det ikke lenge til vi kan begynne sånn smått med det. Men hva gjør mannen mens jeg handler? Jo gir henne velling. 10- 11 skjeer! :O han var ikke helt sikker på akkurat hvor mange, men det gikk visst nedpå... Håper ikke hun får vondt i magen![]()
![]()
![]()
Han ville jo bare ggjøre noe hyggelig. Og tenkerr jo ikke... men kjente jeg ble mektig irritert ja... Åh, håper det går bra altså...Whaaat?? Ååh, da hadde jeg blitt forbanna! Vil jo være tilstede første gang baby spiserkrysser fingre for at det får bra med magen
![]()
Ja stemmerSet var vel bare yttertøy? Tenkte jeg skulle få til en shoppingrunde i butikk før det tilbudet går ut
Oi da. Not good. Håpe det går bra. Men det er jo ganske mye til å være 1gang.Ok, hjelp! Dro på butikken og lot frøkna være igjen med pappan. I skapet står det en pakke med babygrøt, hadde ikke tenkt å begynne enda (hun ble 4 mnd i forigårs liksom). Har liksom snakka om at nå er det ikke lenge til vi kan begynne sånn smått med det. Men hva gjør mannen mens jeg handler? Jo gir henne velling. 10- 11 skjeer! :O han var ikke helt sikker på akkurat hvor mange, men det gikk visst nedpå... Håper ikke hun får vondt i magen![]()
![]()
![]()
Uff, ja skjønner jo at han ikke mente noe vondt. Sikkert ikke så gøy for han heller hvis hun blir dårligHan ville jo bare ggjøre noe hyggelig. Og tenkerr jo ikke... men kjente jeg ble mektig irritert ja... Åh, håper det går bra altså...
Nei, han ble ikke akkurat så veldig høy i hatten da jegsa at han hadde overforet henne noe inn i granskauen..Uff, ja skjønner jo at han ikke mente noe vondt. Sikkert ikke så gøy for han heller hvis hun blir dårligvi satser på at det går bra
![]()
Gratulerer!!For en dag!! SE har fått barnehageplass!!! Vi har shoppet, vært på kafe og innom jobben min!!
Oj! Hipp hipp :d kult å se når det løsnerI dag snurra L fra rygg til mage for første gang <3
Oj, blir spennende å se om det går. Jeg gikk det veldig greit egentligOk, hjelp! Dro på butikken og lot frøkna være igjen med pappan. I skapet står det en pakke med babygrøt, hadde ikke tenkt å begynne enda (hun ble 4 mnd i forigårs liksom). Har liksom snakka om at nå er det ikke lenge til vi kan begynne sånn smått med det. Men hva gjør mannen mens jeg handler? Jo gir henne velling. 10- 11 skjeer! :O han var ikke helt sikker på akkurat hvor mange, men det gikk visst nedpå... Håper ikke hun får vondt i magen![]()
![]()
![]()
Starta dere såpass tidlig og såpass hardt? Altså, med så mye?Oj, blir spennende å se om det går. Jeg gikk det veldig greit egentlig
Men det greit å ta nye ting sammen da