Skravletråd

Gøy! Hva har du kjøpt? Jeg bestilte noen bodyer, sommerklær og litt stasj til lille. Og en bikini til meg :) skal snart på spa og de bikiniene jeg har nå faller puppene ut :p
Sparkesykkel til eldste og woodli ugle nattlampe til lille.
Åh så deilig med spa :D litt misunnelig da:P ja da er det greit med ny bikini ja :P

Ok, hjelp! Dro på butikken og lot frøkna være igjen med pappan. I skapet står det en pakke med babygrøt, hadde ikke tenkt å begynne enda (hun ble 4 mnd i forigårs liksom). Har liksom snakka om at nå er det ikke lenge til vi kan begynne sånn smått med det. Men hva gjør mannen mens jeg handler? Jo gir henne velling. 10- 11 skjeer! :O han var ikke helt sikker på akkurat hvor mange, men det gikk visst nedpå... Håper ikke hun får vondt i magen :( :( :(
Oi:S håpe ho ikke får vondt i magen da:( hadde blitt litt små furt for at han hadde gitt uten meg jeg :P

Ok, hjelp! Dro på butikken og lot frøkna være igjen med pappan. I skapet står det en pakke med babygrøt, hadde ikke tenkt å begynne enda (hun ble 4 mnd i forigårs liksom). Har liksom snakka om at nå er det ikke lenge til vi kan begynne sånn smått med det. Men hva gjør mannen mens jeg handler? Jo gir henne velling. 10- 11 skjeer! :O han var ikke helt sikker på akkurat hvor mange, men det gikk visst nedpå... Håper ikke hun får vondt i magen :( :( :(
Dobbel :S

Hatt wn helt okej dag :) fått vasket masse klær og vært en tur i sverige og handlet litt :p har dere hatt en fin dag?
Mat eller andre ting:P?

Jada kost oss masse. Vært innom jobben min, i byen og kafe. Mannen har vært hjemme i dag også.
I ettermiddag har det vært fritidsaktiviteter og så har dagen egentlig bare rast av gårde..

Mat eller andre ting:p?

Jada kost oss masse. Vært innom jobben min, i byen og kafe. Mannen har vært hjemme i dag også.
I ettermiddag har det vært fritidsaktiviteter og så har dagen egentlig bare rast av gårde..
Mat:) høres ut som en topp dag :D

Sparkesykkel til eldste og woodli ugle nattlampe til lille.
Åh så deilig med spa :D litt misunnelig da:P ja da er det greit med ny bikini ja :P
Sparkesykkel er gøy da :D
Nattlampe skulle jeg også ja kjøpt egentlig.. Lille har mareritt (tror det er det) av og til, men roer seg med en gang hvis det er lys på i rommet.

Jeg vet, husker du hvor lang tid din brukte før det løsna ?
Han rulla tilbake et par ganger sånn med en gang, men ikke gjort det siden. Han bare ble mer komfortabel med å ligge på magen :) i dag la jeg han på bare gulvet for å se hva han gjorde. Han holdt på å le seg ihjel :P la noen leker foran han og jaggu er han nære på å ake seg framover!

Sparkesykkel er gøy da :D
Nattlampe skulle jeg også ja kjøpt egentlig.. Lille har mareritt (tror det er det) av og til, men roer seg med en gang hvis det er lys på i rommet.
ImageUploadedByBV Forum1459846310.073848.jpg var utrolig fine:) spiller musikk og greier og fins i skilpadde ugle og noen mer:P

Ja ho har en men den begynner og bli litt liten:P så går ho fra 3 til 2 hjul:)

Back
Topp