Velig bra dag!Gratulerer!!
Høres ut som en bra dag![]()
sNUppa fikk så fin gave
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velig bra dag!Gratulerer!!
Høres ut som en bra dag![]()
Sparkesykkel til eldste og woodli ugle nattlampe til lille.Gøy! Hva har du kjøpt? Jeg bestilte noen bodyer, sommerklær og litt stasj til lille. Og en bikini til megskal snart på spa og de bikiniene jeg har nå faller puppene ut
![]()
Jeg vet, husker du hvor lang tid din brukte før det løsna ?Haha, det er så typisk! Han her ble sååå forbanna i starten![]()
Oi:S håpe ho ikke får vondt i magen daOk, hjelp! Dro på butikken og lot frøkna være igjen med pappan. I skapet står det en pakke med babygrøt, hadde ikke tenkt å begynne enda (hun ble 4 mnd i forigårs liksom). Har liksom snakka om at nå er det ikke lenge til vi kan begynne sånn smått med det. Men hva gjør mannen mens jeg handler? Jo gir henne velling. 10- 11 skjeer! :O han var ikke helt sikker på akkurat hvor mange, men det gikk visst nedpå... Håper ikke hun får vondt i magen![]()
![]()
![]()
Dobbel :SOk, hjelp! Dro på butikken og lot frøkna være igjen med pappan. I skapet står det en pakke med babygrøt, hadde ikke tenkt å begynne enda (hun ble 4 mnd i forigårs liksom). Har liksom snakka om at nå er det ikke lenge til vi kan begynne sånn smått med det. Men hva gjør mannen mens jeg handler? Jo gir henne velling. 10- 11 skjeer! :O han var ikke helt sikker på akkurat hvor mange, men det gikk visst nedpå... Håper ikke hun får vondt i magen![]()
![]()
![]()
Hatt wn helt okej dagHatt en fin dag da?
Mat eller andre tingHatt wn helt okej dagfått vasket masse klær og vært en tur i sverige og handlet litt
har dere hatt en fin dag?
MatMat eller andre ting?
Jada kost oss masse. Vært innom jobben min, i byen og kafe. Mannen har vært hjemme i dag også.
I ettermiddag har det vært fritidsaktiviteter og så har dagen egentlig bare rast av gårde..
Lurer på om jeg skal lage meg buffalowingsLyst på noe søtt som vanlig hmm
Veldig fin dag jaMathøres ut som en topp dag
![]()
hehe ja det er diggLurer på om jeg skal lage meg buffalowings![]()
Sparkesykkel er gøy daSparkesykkel til eldste og woodli ugle nattlampe til lille.
Åh så deilig med spalitt misunnelig da
ja da er det greit med ny bikini ja
![]()
Han rulla tilbake et par ganger sånn med en gang, men ikke gjort det siden. Han bare ble mer komfortabel med å ligge på magenJeg vet, husker du hvor lang tid din brukte før det løsna ?
FnisLyst på noe søtt som vanlig hmm
Sparkesykkel er gøy da
Nattlampe skulle jeg også ja kjøpt egentlig.. Lille har mareritt (tror det er det) av og til, men roer seg med en gang hvis det er lys på i rommet.
var utrolig fineHvordan er kursen nå da?Mathøres ut som en topp dag
![]()
Nesten fast kveldsmathehe ja det er digg![]()