Hipp hipp for frøknaÅåh, i dag er lillemor 5 mnd. Hvor blir tiden av??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hipp hipp for frøknaÅåh, i dag er lillemor 5 mnd. Hvor blir tiden av??![]()
Sant nokHihi, alt er relativt vet du![]()
Veldig herlig
Nja han har våknet masse for pupp i natt, mistenker at han har sovnet fra den men ikke blitt ferdig
Dere da? Jeg har ingen store planer i dagskikkelig trist vær er det her i dag å så
dere har for planer?
Høres ut som meg det der...verdens største snopegris i følge mannenHaha, nice kveldsmat detjeg glemte å spise kvelds :O var så trøtt
Jeg var supersunn før svangerskapet. Aldri godis i uka, av og til ikke i helga hellereneste "utskeielse" på helg var øl/vin på til maten. Men nå er jeg sååå godtesjuk! Prøvde å være streng på mat en stund her, men da fikk jeg mindre melk :/ så da får jeg bare spise
![]()
Ja stemmer!! jaggu godt jeg ikke handla nå i sted i byen!!skoringen barnas dag starter i morgenpleier å være sandaler også
![]()
Ja det skjønner jeg. Godt det er bedre hos dere i allefall.Hei og god morgenVi har sovet greit, litt bedre enn i går i alle fall.. Men misunner dere som sover nesten hele natten
![]()
Gratulerer hihiÅåh, i dag er lillemor 5 mnd. Hvor blir tiden av??![]()
Ja litt trøttAhh sånn ja. Trøtt da?
Vi har vært innom jobben. I byen og kafe.
SE. fikk flott gave!!
Gratulerer med plassFor en dag!! SE har fått barnehageplass!!! Vi har shoppet, vært på kafe og innom jobben min!!
GratulererFor en dag!! SE har fått barnehageplass!!! Vi har shoppet, vært på kafe og innom jobben min!!
HihiEr jeg blitt tussete...griner og ler om hverandre for barnehageplass...hahaha dauer av meg selv av og til
Vi har lovHøres ut som meg det der...verdens største snopegris i følge mannen
Tusen takkGratulerer med plass![]()
Fikk mail av leder så fra 15.12 har vi plassen, men vi betaler kun daGratulerer![]()
fra når?
Høres ut som en veldig fin dag![]()
Rart det der.Hihi![]()
Ja hehe nammeVi har lov![]()