Skravletråd

Hehe, sovende mating er gull :) vi får ikke til det her.. Blir bare styr, så bedre å sitte å amme seg ferdig og så legge oss i hver vår seng igjen :D har han en periode nå hvor han våkner mer? Sist uke våkna han mellom 6-8 ganger hver natt :/ heldigvis litt bedre nå :)
Egentlig så er det veldig deilig det dere Gjør, men han nekter og sove i sin egen seng.våkner med engang jeg legger han ned:P Nei han har vel alltid våknet hver time til hver andre, men det har blitt litt bedre dem siste dagene men i natt har han styra fælt, tror han sovner og mister puppen så er han egentlig ikke ferdig:P

Her ble det boller med brunost :p sliter litt med den "sunn i hverdagen" greia :p :p
Huff ikke snakk...her også. Jeg er normalt ganske sunn og opptatt av det...men med først påske og så ferie har det blitt helt gale her...i går var kveldsmaten 2 Snickers og kjeks liksom:P

God morgen! :) ha en fin dag du også!
Vi (jeg) skal en tur til legen, ellers blir det lite action her hjemme. Skal se om jeg orker å lage noe middag til minstemor :) sist jeg prøvde bare brakk ho seg :p
Kos dere masse på babysvømming! :D
God morgen til deg i Sverige:D

Ja, det er helt fantastisk! Ho har alltid sovet godt. De første mnd måtte hun vekkes for mat og bleieskift. Den første mnd bare ho nesten. Det var mer skummelt enn deilig ;)
Bare vent, når du får soving hele natten må nok vi opp stadig. Jeg tør ikke håpe på at det skal vare :p
Hehe du får ha trua på at det varer :D LO eldste her sov ikke før ho var 2,5 så instille meg på det:P

Lille L har begynt og lage susse lyder:D ligger her og susser hele tiden:)

Joda, det varer :) jeg var sovebaby og sov 12 timer hver natt fra de kom hjem fra sykehuset ;)
Jeg var visst også sovebaby. Kan sove når som helst og hvor som helst ennå, og. Alltid trøtt :p de sover vel gjerne mer på MME også, mener jeg og ha hørt..

Egentlig så er det veldig deilig det dere Gjør, men han nekter og sove i sin egen seng.våkner med engang jeg legger han ned:P Nei han har vel alltid våknet hver time til hver andre, men det har blitt litt bedre dem siste dagene men i natt har han styra fælt, tror han sovner og mister puppen så er han egentlig ikke ferdig:P
Hehe, ikke så lett det der med sovepupp ;) her har han sovet i egen seng fra han var 6 uker. Vi ble innlagt på sykehus og han måtte ligge med O2-måling. Ledningen var ikke lang nok til at han kunne ligge sammen med meg :P pluss at vi måtte opp å veie før og etter hver amming, så da ble det litt trening i å sovne selv :) men vi får bare satse på at vi med babyer som våkner ofte får ordentlig sovebarn etterhvert :D

Huff ikke snakk...her også. Jeg er normalt ganske sunn og opptatt av det...men med først påske og så ferie har det blitt helt gale her...i går var kveldsmaten 2 Snickers og kjeks liksom:P
Haha, nice kveldsmat det :P jeg glemte å spise kvelds :O var så trøtt :P
Jeg var supersunn før svangerskapet. Aldri godis i uka, av og til ikke i helga heller :) eneste "utskeielse" på helg var øl/vin på til maten. Men nå er jeg sååå godtesjuk! Prøvde å være streng på mat en stund her, men da fikk jeg mindre melk :/ så da får jeg bare spise :D

Hehe, ikke så lett det der med sovepupp ;) her har han sovet i egen seng fra han var 6 uker. Vi ble innlagt på sykehus og han måtte ligge med O2-måling. Ledningen var ikke lang nok til at han kunne ligge sammen med meg :p pluss at vi måtte opp å veie før og etter hver amming, så da ble det litt trening i å sovne selv :) men vi får bare satse på at vi med babyer som våkner ofte får ordentlig sovebarn etterhvert :D
Ja det er klart da ble der en vane for han og ikke sove sammen med deg:P vi får håpe det:)

Back
Topp