Gjør detmå få til det i sommer
sende gutta på trilletur
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør detmå få til det i sommer
sende gutta på trilletur
![]()
Egentlig så er det veldig deilig det dere Gjør, men han nekter og sove i sin egen seng.våkner med engang jeg legger han nedHehe, sovende mating er gullvi får ikke til det her.. Blir bare styr, så bedre å sitte å amme seg ferdig og så legge oss i hver vår seng igjen
har han en periode nå hvor han våkner mer? Sist uke våkna han mellom 6-8 ganger hver natt :/ heldigvis litt bedre nå
![]()
Hehe ja. Vi er ganske aktive her inne og bidrar godtGod morgen. Ta en titt ut på generelt og dagens utfordring samt topp 100![]()
Hehe ok. Da er det ikke huffNeida, det er ikke huff4 ganger er bra det
![]()
Huff ikke snakk...her også. Jeg er normalt ganske sunn og opptatt av det...men med først påske og så ferie har det blitt helt gale her...i går var kveldsmaten 2 Snickers og kjeks liksomHer ble det boller med brunostsliter litt med den "sunn i hverdagen" greia
![]()
![]()
God morgen til deg i SverigeGod morgen!ha en fin dag du også!
Vi (jeg) skal en tur til legen, ellers blir det lite action her hjemme. Skal se om jeg orker å lage noe middag til minstemorsist jeg prøvde bare brakk ho seg
Kos dere masse på babysvømming!![]()
Hehe du får ha trua på at det varerJa, det er helt fantastisk! Ho har alltid sovet godt. De første mnd måtte hun vekkes for mat og bleieskift. Den første mnd bare ho nesten. Det var mer skummelt enn deilig
Bare vent, når du får soving hele natten må nok vi opp stadig. Jeg tør ikke håpe på at det skal vare![]()
Så flott. Håper dere syntes det er gøy å skravleHehe ja. Vi er ganske aktive her inne og bidrar godt
Vi skal nok klare målet for i dag ja![]()
Hehe så herlig daLille L har begynt og lage susse lyderligger her og susser hele tiden
![]()
Så flott. Håper dere syntes det er gøy å skravle![]()
Sovet godt forresten?Lille L har begynt og lage susse lyderligger her og susser hele tiden
![]()
Hihi, alt er relativt vet duHehe ok. Da er det ikke huffSorry haha
![]()
Sovet godt forresten?Planer for dagen
?
Veldig herligHehe så herlig da![]()
Jeg var visst også sovebaby. Kan sove når som helst og hvor som helst ennå, og. Alltid trøttJoda, det varerjeg var sovebaby og sov 12 timer hver natt fra de kom hjem fra sykehuset
![]()
Hehe, ikke så lett det der med sovepuppEgentlig så er det veldig deilig det dere Gjør, men han nekter og sove i sin egen seng.våkner med engang jeg legger han nedNei han har vel alltid våknet hver time til hver andre, men det har blitt litt bedre dem siste dagene men i natt har han styra fælt, tror han sovner og mister puppen så er han egentlig ikke ferdig
![]()
Haha, nice kveldsmat detHuff ikke snakk...her også. Jeg er normalt ganske sunn og opptatt av det...men med først påske og så ferie har det blitt helt gale her...i går var kveldsmaten 2 Snickers og kjeks liksom![]()
Hihi, så søttLille L har begynt og lage susse lyderligger her og susser hele tiden
![]()
Ja det er klart da ble der en vane for han og ikke sove sammen med degHehe, ikke så lett det der med sovepuppher har han sovet i egen seng fra han var 6 uker. Vi ble innlagt på sykehus og han måtte ligge med O2-måling. Ledningen var ikke lang nok til at han kunne ligge sammen med meg
pluss at vi måtte opp å veie før og etter hver amming, så da ble det litt trening i å sovne selv
men vi får bare satse på at vi med babyer som våkner ofte får ordentlig sovebarn etterhvert
![]()
VeldigHihi, så søtt![]()