Skravletråd

Hehe snart og snart ...men ja:P
Begynt på julegaver;)?
Huff, nei! Akkurat ferdig med dåp :p jeg pleier å krampehandle i desember, men får prøve å la være det i år. Pleier å handle mest på nett, veldig enkelt! :D
Du da?

Huff, nei! Akkurat ferdig med dåp :p jeg pleier å krampehandle i desember, men får prøve å la være det i år. Pleier å handle mest på nett, veldig enkelt! :D
Du da?
Hvordan var dåpen da:)?

Har handlet noen:P

Nei er liksom det. Leser litt, men begrenset. Travel nok...så må jo da velge mellom hobbyer.

Hva sjanger får det i såfall i?
Leser det meste - liker bøker som er godt skrevet, gjerne som jeg kan la litt av :) men fantasy /sci-fi blir det også en del av :)

Du da?

Den var enkel og koselig, akkurat sånn vi ville ha det! :D K sov igjennom hele selskapet ;) har dere hatt dåp?

Hjelpes meg! Nå ble jeg stressa ;)
Så bra:) Hadde det hjemme hos dere?:) Mhm , 13 mars:)

Hehe ikke bli det...er bare typisk meg:P

Leser det meste - liker bøker som er godt skrevet, gjerne som jeg kan la litt av :) men fantasy /sci-fi blir det også en del av :)

Du da?
Leser de fleste type sjangere i grunn...men liker bøker hvor jeg vet jeg kan leve meg godt inn i det og gjerne noe jeg har opplevd selv. Lest en del biografier for eks. Liker også meningsløse ting , bøker med humor.

Så bra:) Hadde det hjemme hos dere?:) Mhm , 13 mars:)
Nei, vi hadde det i kirken :) er sånn kirke som det er kjøkken og oppholdsrom i. Veldig lettvint! Hadde det på en lørdag også, så var bare vi som skulle i dåpen under seremonien også :) vi bor bare i en liten leilighet, så hadde blitt trangt her :p hadde dere det hjemme? Bor du i hus? :D
Fikk ho noe fint? :)

Nei, vi hadde det i kirken :) er sånn kirke som det er kjøkken og oppholdsrom i. Veldig lettvint! Hadde det på en lørdag også, så var bare vi som skulle i dåpen under seremonien også :) vi bor bare i en liten leilighet, så hadde blitt trangt her :p hadde dere det hjemme? Bor du i hus? :D
Fikk ho noe fint? :)
Så kjekt da:)

Vi hadde det hjemme ja:) Enebolig:)

Fikk masse fint.
Penger.
Smykker
Vårdress
Sparebøsse
Klær
dukkevogn osv osv

Hehe snart og snart ...men ja:P
Begynt på julegaver;)?
Vet du, jeg holder faktisk på med en (så blir det å se inn jeg får strikket ferdig før desember :P)

Men mange av de jeg har på listen er vanskelige å kjøpe til, så venter til de begynner å vinne om hva de ønsker seg

Leser de fleste type sjangere i grunn...men liker bøker hvor jeg vet jeg kan leve meg godt inn i det og gjerne noe jeg har opplevd selv. Lest en del biografier for eks. Liker også meningsløse ting , bøker med humor.
Du vet det er en god bok når du nesten blir deppa av å se at det var mot slutten.
Husker at Harry Potter var sånn

God morgen :) håper alle får en fin dag

Vi er på farten igjen. Skal straks kjøre inn til foreldrene mine, som skal passe lillegutt mens jeg er en tur hos legen.

Så plukker vi mannen opp for babysvømming ^^

Hva skal dere i dag?

God morgen :)
Hvordan har natten vært? Vi har vært oppe rundt 4 ganger (har slutta å se på klokka og telle, blir deprimert ;) )

Back
Topp