Ja, jeg har tenkt på det! Men har ingen bøker jeg har veldig lyst til å lese nå. Det er snart jul, kan ønske meg til det![]()
Hehe snart og snart ...men ja
Begynt på julegaver
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg har tenkt på det! Men har ingen bøker jeg har veldig lyst til å lese nå. Det er snart jul, kan ønske meg til det![]()
Huff, nei! Akkurat ferdig med dåpHehe snart og snart ...men ja
Begynt på julegaver?
Hvordan var dåpen daHuff, nei! Akkurat ferdig med dåpjeg pleier å krampehandle i desember, men får prøve å la være det i år. Pleier å handle mest på nett, veldig enkelt!
Du da?
Hihi tidligere i kveld...flinka...sove godtNei nå sier jeg god natt![]()
Den var enkel og koselig, akkurat sånn vi ville ha det!Hvordan var dåpen da?
Har handlet noen![]()
God natt!Nei nå sier jeg god natt![]()
Leser det meste - liker bøker som er godt skrevet, gjerne som jeg kan la litt avNei er liksom det. Leser litt, men begrenset. Travel nok...så må jo da velge mellom hobbyer.
Hva sjanger får det i såfall i?
Så braDen var enkel og koselig, akkurat sånn vi ville ha det!K sov igjennom hele selskapet
har dere hatt dåp?
Hjelpes meg! Nå ble jeg stressa![]()
Leser de fleste type sjangere i grunn...men liker bøker hvor jeg vet jeg kan leve meg godt inn i det og gjerne noe jeg har opplevd selv. Lest en del biografier for eks. Liker også meningsløse ting , bøker med humor.Leser det meste - liker bøker som er godt skrevet, gjerne som jeg kan la litt avmen fantasy /sci-fi blir det også en del av
Du da?
Nei, vi hadde det i kirkenSå braHadde det hjemme hos dere?
Mhm , 13 mars
![]()
Så kjekt daNei, vi hadde det i kirkener sånn kirke som det er kjøkken og oppholdsrom i. Veldig lettvint! Hadde det på en lørdag også, så var bare vi som skulle i dåpen under seremonien også
vi bor bare i en liten leilighet, så hadde blitt trangt her
hadde dere det hjemme? Bor du i hus?
Fikk ho noe fint?![]()
Så deilig med såpass stor plassSå kjekt da
Vi hadde det hjemme jaEnebolig
Fikk masse fint.
Penger.
Smykker
Vårdress
Sparebøsse
Klær
dukkevogn osv osv
Ja vi har gansle stort husSå deilig med såpass stor plass![]()
Vet du, jeg holder faktisk på med en (så blir det å se inn jeg får strikket ferdig før desemberHehe snart og snart ...men ja
Begynt på julegaver?
Du vet det er en god bok når du nesten blir deppa av å se at det var mot slutten.Leser de fleste type sjangere i grunn...men liker bøker hvor jeg vet jeg kan leve meg godt inn i det og gjerne noe jeg har opplevd selv. Lest en del biografier for eks. Liker også meningsløse ting , bøker med humor.
Gjorde det før tassen komLeser dere noe særlig med bøker?