Blir vel hjemme til aug 17 herTakk for det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir vel hjemme til aug 17 herTakk for det![]()
Utrolig søte <3 fikk diagnosen dysmatur og hadde lavt blodsukker, så bli innlagt på nyfødtintensiven. Dårlig vektoppgang de fleste mnd, men nå er vekta braUff, det var ikke en morsom opplevelse! De er søte de små tassene da, men var veeeeldig redd for å ødelegge ho i begynnelsen! Har aldri sett en så liten baby før! :O
Ellers så går det Ann og kjøpe en chromecast om du har hdmi uttak på TVen, så kan dere se fra telefoneneHehe
Ja nei vet ikke helt om det er verd detmen husker jeg så noen som hadde sånn at man kunne fryse abonnementet når det ikke var i bruk opp til 6 mnd eller noe.. får vel google litt
![]()
Vi var veldig heldige med å ikke bli innlagt lenger enn noen dager på gynekologiskavd(pga keisersnittet). Lillemor trengte aldri noe annen hjelp enn MMEUtrolig søte <3 fikk diagnosen dysmatur og hadde lavt blodsukker, så bli innlagt på nyfødtintensiven. Dårlig vektoppgang de fleste mnd, men nå er vekta bra5990 ved 4 mnd og nå (straks 5) veier han 6700 i følge hjemmevekta
![]()
Hvor stor er din nå?
Vi skal også ha leiebil fra flyplassen og vet de har barneseter der, men som du sier, vet jo ikke hvilke typer de har :/ svigers skulle sjekke nå på april, men de måtte avbestille turen pga prolaps på sv.farSå deilig.
Nå blir vel neste tur her Danmark,om det ikke dukker opp noe spontant. Foruten om hjem til mine da, vi flyr jo da også.
Vi hadde leiebil fra flyplassen fra AVIS. Lånte seter av de.
Må være obs at skal man vips leiebil der nede så er det ikke alle firma som har i alle str og bakovervendt!!
Høres deilig utBlir vel hjemme til aug 17 her![]()
Her blir vi også hjemme til august 17Blir vel hjemme til aug 17 her![]()
Fikk mme her ogsåVi var veldig heldige med å ikke bli innlagt lenger enn noen dager på gynekologiskavd(pga keisersnittet). Lillemor trengte aldri noe annen hjelp enn MMEdet var veldig godt! Ho veide 5,3 på 4 mnd kontrollen. Liten til alderen, men følger sin egen kurve
skal veie igjen på torsdag!
HeheOi sovna vist på sofaen med L oppe på meg, detror var en svett fornøyelse:O hehe
Så godt du fikk melk! Jeg hadde pers på 20 ml etter 15 min pumping på hvert bryst.. Fikk aldri noe mer og fikk nyrebekkenbetennelse to uker etter fødsel og måtte gå på antibiotika. Da var psyken i bunn og melka helt borte. Men virker som ho klarer seg greit på MME ogFikk mme her ogsåhyyyylte av sult og skalv pga blodsukkeret.. Helt forferdelig
men heldigvis kom melka etter noen dager, så ammer nå
ikke vært helt problemfritt..
Spennende med veiing torsdaghvor mye tror du hun har gått opp? Viktigst å følge egen kurve
![]()
![]()
Vi skal også ha leiebil fra flyplassen og vet de har barneseter der, men som du sier, vet jo ikke hvilke typer de har :/ svigers skulle sjekke nå på april, men de måtte avbestille turen pga prolaps på sv.farhåper vi slipper å ta med stol herfra.. Stoler ikke på behandlingen den får. Kjøpt prampack da
![]()
Høres deilig ut![]()
Har jo søkt...men ikke hørt noe...snuppa virker også litt annerledes enn broren...mer rolig...og kan ha hun hjemme så lenge...rent økonomisk sett altså...ta litt ekstravakter+kontantstøttenHer blir vi også hjemme til august 17![]()
Jo det var litt deilig, men kjentes ut som jeg var i en annen dimensjon når jeg våknaHehedeilig med en svett dupp
![]()
Ah, vi har ikke søkt engang viHar jo søkt...men ikke hørt noe...snuppa virker også litt annerledes enn broren...mer rolig...og kan ha hun hjemme så lenge...rent økonomisk sett altså...ta litt ekstravakter+kontantstøtten
Åh lille hjerte daSnuppa har bare sovet 30 min til sammen i dag..hjelpe meg
hehe nei nei. vet du at dere skal være hjemme er jo det greitAh, vi har ikke søkt engang vi![]()
Mme er mer enn bra nok detSå godt du fikk melk! Jeg hadde pers på 20 ml etter 15 min pumping på hvert bryst.. Fikk aldri noe mer og fikk nyrebekkenbetennelse to uker etter fødsel og måtte gå på antibiotika. Da var psyken i bunn og melka helt borte. Men virker som ho klarer seg greit på MME ogtok bare litt tid før skuffelsen over å ikke klare å amme forsvant.. Ikke i morgen, torsdag
jeg håper ho veier over 6 kg. Får to faste måltider om dagen, og har fått skikkelig bollekinn
![]()
Fikk du noen symptomer på sf? Eller kom den bare plutselig?
Ikke uvanlig herSnuppa har bare sovet 30 min til sammen i dag..hjelpe meg