Ja det blir bra![]()
blir bra å få WiFi på hytta
lettere å skravla i helgene
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det blir bra![]()
blir bra å få WiFi på hytta
lettere å skravla i helgene
![]()
Ikke sant, syns det er så dumt! hååååper vi får plass.. takkSkjønner ikke at dere ikke får i samme barnehage? Burde vært en selvfølgelykke til!
mmm ja nammeDet er detmed butter krydder på
![]()
De sov om ikke enda bedre der nede faktiskSiste uka har han våkna HVER time :O blir gallitt bedre nå heldigvis, opp hver 2-3 timer
hvordan gikk det med ungene i Spania sov de godt?
Krysser fingrene for dereDa har jeg søkt barnehageplass for snuppa ennå en gang!! Har godtatt plassen vi fikk tilbud om, men søkte nå for jeg vil veeeeeeeldig gjerne at de får komme i samme barnehage! Så skjønner jo om det ikke er plass, men da får hun stå på venteliste da. Har et lite håp om at noen har takket nei og at vi da kan få plass..
Ja, canal digital på hytta (get hjemme). Var visst det som var best der oppe. Vi har bestilt og fått router fra telenor som vi hadde med opp nå i helga, men selvfølgelig ble SIM-kortet igjen hjemmeJa det blir braHar dere tv? Vi har ikke noe abonnement nå, usikker på hva jeg skal velge
Krysser fingrene for dere
Her har vi ikke hørt noe enda
Krysser fingrene for at dere får plass i den bgh dere vil haIkke sant, syns det er så dumt! hååååper vi får plass.. takk![]()
Ja, det får man siHehe her går det unna![]()
DeiligDe sov om ikke enda bedre der nede faktiskMen snuppa sover jo stortsett alltid bra.
Ja, canal digital på hytta (get hjemme). Var visst det som var best der oppe. Vi har bestilt og fått router fra telenor som vi hadde med opp nå i helga, men selvfølgelig ble SIM-kortet igjen hjemme![]()
Tusen takk, føler det er viktig for samholdet dem i mellom også i tillegg til det praktiskeKrysser fingrene for at dere får plass i den bgh dere vil ha![]()
Surrehuerhaha uff, er det ikke typiskhva betaler dere?
hm vi har canal digital hjemme men blir get etterhvert fordi de legger fiber her og det er visstnok bedre i følge mannen
gidder ikke betale mye for tv på hytta siden vi er der såpass lite! så blir et spørsmål om det er vits med tv i det hele tatt siden vi kan se film uansettmen syns det er hyggelig å ha tv..
HeheJa, det får man siså mye at jeg ikke orker å lese alle postene
![]()
Ja det er helt klartTusen takk, føler det er viktig for samholdet dem i mellom også i tillegg til det praktiske![]()
Uff, det var ikke en morsom opplevelse! De er søte de små tassene da, men var veeeeldig redd for å ødelegge ho i begynnelsen! Har aldri sett en så liten baby før! :OHei heivelkommen skal du være
har skummet gjennom postene som er lagt ut etter denne og ser du fikk SF som ikke ble oppdaget
noe lignende skjedde meg
fikk en liten tass på 2730 i uke 39+2
![]()
Du får sjekkeHehe
Ja nei vet ikke helt om det er verd detmen husker jeg så noen som hadde sånn at man kunne fryse abonnementet når det ikke var i bruk opp til 6 mnd eller noe.. får vel google litt
![]()
Så deilig.Deilighåper lille her også sover godt når vi reiser i juni
Hvordan gjorde dere det med bilstol?