Skravletråd

Siste uka har han våkna HVER time :O blir gal ;) litt bedre nå heldigvis, opp hver 2-3 timer :) hvordan gikk det med ungene i Spania sov de godt?
De sov om ikke enda bedre der nede faktisk:) Men snuppa sover jo stortsett alltid bra.

Da har jeg søkt barnehageplass for snuppa ennå en gang!! Har godtatt plassen vi fikk tilbud om, men søkte nå for jeg vil veeeeeeeldig gjerne at de får komme i samme barnehage! Så skjønner jo om det ikke er plass, men da får hun stå på venteliste da. Har et lite håp om at noen har takket nei og at vi da kan få plass..
Krysser fingrene for dere:):)

Her har vi ikke hørt noe enda

Ja det blir bra :D Har dere tv? Vi har ikke noe abonnement nå, usikker på hva jeg skal velge
Ja, canal digital på hytta (get hjemme). Var visst det som var best der oppe. Vi har bestilt og fått router fra telenor som vi hadde med opp nå i helga, men selvfølgelig ble SIM-kortet igjen hjemme :P

Ja, canal digital på hytta (get hjemme). Var visst det som var best der oppe. Vi har bestilt og fått router fra telenor som vi hadde med opp nå i helga, men selvfølgelig ble SIM-kortet igjen hjemme :p

haha uff, er det ikke typisk :P hva betaler dere?

hm vi har canal digital hjemme men blir get etterhvert fordi de legger fiber her og det er visstnok bedre i følge mannen :P

gidder ikke betale mye for tv på hytta siden vi er der såpass lite! så blir et spørsmål om det er vits med tv i det hele tatt siden vi kan se film uansett :) men syns det er hyggelig å ha tv..

haha uff, er det ikke typisk :P hva betaler dere?

hm vi har canal digital hjemme men blir get etterhvert fordi de legger fiber her og det er visstnok bedre i følge mannen :P

gidder ikke betale mye for tv på hytta siden vi er der såpass lite! så blir et spørsmål om det er vits med tv i det hele tatt siden vi kan se film uansett :) men syns det er hyggelig å ha tv..
Surrehuer :P

Fiber her hjemme vi også. Mannen din har helt rett :D :D

Vet ikke hva vi betaler i mnd.. Kan spørre sambo når han kommer hjem. Vi tok den minste TV-pakken. Het den den Norgespakken tro??
Skjønner dere er usikre ift hytta deres. Vi er der så mye at det er greit med Tv. Er jo tross alt mye trøndervær her, så ofte vi må være endel inne :P

Hehe :D

Ja nei vet ikke helt om det er verd det :P men husker jeg så noen som hadde sånn at man kunne fryse abonnementet når det ikke var i bruk opp til 6 mnd eller noe.. får vel google litt :P

Hei hei :) velkommen skal du være :D har skummet gjennom postene som er lagt ut etter denne og ser du fikk SF som ikke ble oppdaget :( noe lignende skjedde meg :) fikk en liten tass på 2730 i uke 39+2 :)
Uff, det var ikke en morsom opplevelse! De er søte de små tassene da, men var veeeeldig redd for å ødelegge ho i begynnelsen! Har aldri sett en så liten baby før! :O

Hehe :D

Ja nei vet ikke helt om det er verd det :P men husker jeg så noen som hadde sånn at man kunne fryse abonnementet når det ikke var i bruk opp til 6 mnd eller noe.. får vel google litt :P
Du får sjekke :) kanskje de har noe eget for hytte? Overlot alt til svigerfar vi :P gjorde bare som han sa :P

Deilig :) håper lille her også sover godt når vi reiser i juni :)

Hvordan gjorde dere det med bilstol?
Så deilig.
Nå blir vel neste tur her Danmark,om det ikke dukker opp noe spontant. Foruten om hjem til mine da, vi flyr jo da også.

Vi hadde leiebil fra flyplassen fra AVIS. Lånte seter av de.

Må være obs at skal man vips leiebil der nede så er det ikke alle firma som har i alle str og bakovervendt!!

Irriterende...ike hørt noe fra hun jeg skulle møte:eek::eek:Men vi var på kafe da, mannen har hatt kort dag.
Så har jeg hentet en pakke fra babyshop, for fikk mld mens vi var ute:D

Back
Topp