Skravletråd

Uff, det var ikke en morsom opplevelse! De er søte de små tassene da, men var veeeeldig redd for å ødelegge ho i begynnelsen! Har aldri sett en så liten baby før! :O
Utrolig søte <3 fikk diagnosen dysmatur og hadde lavt blodsukker, så bli innlagt på nyfødtintensiven. Dårlig vektoppgang de fleste mnd, men nå er vekta bra :D 5990 ved 4 mnd og nå (straks 5) veier han 6700 i følge hjemmevekta :)
Hvor stor er din nå?

Hehe :D

Ja nei vet ikke helt om det er verd det :p men husker jeg så noen som hadde sånn at man kunne fryse abonnementet når det ikke var i bruk opp til 6 mnd eller noe.. får vel google litt :p
Ellers så går det Ann og kjøpe en chromecast om du har hdmi uttak på TVen, så kan dere se fra telefonene:) krever jo at dere har WiFi da:P

Oi sovna vist på sofaen med L oppe på meg, detror var en svett fornøyelse:O hehe

Utrolig søte <3 fikk diagnosen dysmatur og hadde lavt blodsukker, så bli innlagt på nyfødtintensiven. Dårlig vektoppgang de fleste mnd, men nå er vekta bra :D 5990 ved 4 mnd og nå (straks 5) veier han 6700 i følge hjemmevekta :)
Hvor stor er din nå?
Vi var veldig heldige med å ikke bli innlagt lenger enn noen dager på gynekologiskavd(pga keisersnittet). Lillemor trengte aldri noe annen hjelp enn MME :) det var veldig godt! Ho veide 5,3 på 4 mnd kontrollen. Liten til alderen, men følger sin egen kurve :) skal veie igjen på torsdag!

Så deilig.
Nå blir vel neste tur her Danmark,om det ikke dukker opp noe spontant. Foruten om hjem til mine da, vi flyr jo da også.

Vi hadde leiebil fra flyplassen fra AVIS. Lånte seter av de.

Må være obs at skal man vips leiebil der nede så er det ikke alle firma som har i alle str og bakovervendt!!
Vi skal også ha leiebil fra flyplassen og vet de har barneseter der, men som du sier, vet jo ikke hvilke typer de har :/ svigers skulle sjekke nå på april, men de måtte avbestille turen pga prolaps på sv.far :( håper vi slipper å ta med stol herfra.. Stoler ikke på behandlingen den får. Kjøpt prampack da :D

Vi var veldig heldige med å ikke bli innlagt lenger enn noen dager på gynekologiskavd(pga keisersnittet). Lillemor trengte aldri noe annen hjelp enn MME :) det var veldig godt! Ho veide 5,3 på 4 mnd kontrollen. Liten til alderen, men følger sin egen kurve :) skal veie igjen på torsdag!
Fikk mme her også :) hyyyylte av sult og skalv pga blodsukkeret.. Helt forferdelig :( men heldigvis kom melka etter noen dager, så ammer nå :) ikke vært helt problemfritt..

Spennende med veiing torsdag :) hvor mye tror du hun har gått opp? Viktigst å følge egen kurve :) :)

Fikk mme her også :) hyyyylte av sult og skalv pga blodsukkeret.. Helt forferdelig :( men heldigvis kom melka etter noen dager, så ammer nå :) ikke vært helt problemfritt..

Spennende med veiing torsdag :) hvor mye tror du hun har gått opp? Viktigst å følge egen kurve :) :)
Så godt du fikk melk! Jeg hadde pers på 20 ml etter 15 min pumping på hvert bryst.. Fikk aldri noe mer og fikk nyrebekkenbetennelse to uker etter fødsel og måtte gå på antibiotika. Da var psyken i bunn og melka helt borte. Men virker som ho klarer seg greit på MME og ;) tok bare litt tid før skuffelsen over å ikke klare å amme forsvant.. Ikke i morgen, torsdag ;) jeg håper ho veier over 6 kg. Får to faste måltider om dagen, og har fått skikkelig bollekinn :)
Fikk du noen symptomer på sf? Eller kom den bare plutselig?

Vi skal også ha leiebil fra flyplassen og vet de har barneseter der, men som du sier, vet jo ikke hvilke typer de har :/ svigers skulle sjekke nå på april, men de måtte avbestille turen pga prolaps på sv.far :( håper vi slipper å ta med stol herfra.. Stoler ikke på behandlingen den får. Kjøpt prampack da :D

Prampack har vi også. Må ha det vi nesten:D
Hva firma har dere leiebil fra?:)
Leit de måtte avbestille.

Har jo søkt...men ikke hørt noe...snuppa virker også litt annerledes enn broren...mer rolig...og kan ha hun hjemme så lenge...rent økonomisk sett altså...ta litt ekstravakter+kontantstøtten
Ah, vi har ikke søkt engang vi:P

Så godt du fikk melk! Jeg hadde pers på 20 ml etter 15 min pumping på hvert bryst.. Fikk aldri noe mer og fikk nyrebekkenbetennelse to uker etter fødsel og måtte gå på antibiotika. Da var psyken i bunn og melka helt borte. Men virker som ho klarer seg greit på MME og ;) tok bare litt tid før skuffelsen over å ikke klare å amme forsvant.. Ikke i morgen, torsdag ;) jeg håper ho veier over 6 kg. Får to faste måltider om dagen, og har fått skikkelig bollekinn :)
Fikk du noen symptomer på sf? Eller kom den bare plutselig?
Mme er mer enn bra nok det :) :) er jo ikke som om du hadde noe valg :) her fikk han 1-2 flasker mme de første ukene. Hadde trøske som tok en evighet å lege :/ han får fremdeles tilbud om flaske på kvelden av og til, men stort sett vil han ikke ha mer enn noen slurker :P puppegutt ;)

Jeg fikk forhøyet blodtrykk og migrene i sommer. Migrenen gikk over, men bt var litt høyt hele veien. Var hos legen hver uke og sjekka urin, men den var alltid fin :/ så vet ikke helt hva som skjedde. Må følges opp bedre hvis jeg blir gravid igjen...

Bollekinn er bare helt nydelig :)

Edit: 1-2 flasker mme pr dag altså :)

Back
Topp