Så deiligVeldig bra. Sov mesteparten av turenog ammet henne mye .
Som moren liker varme![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deiligVeldig bra. Sov mesteparten av turenog ammet henne mye .
Som moren liker varme![]()
Mhm helt herligSå deiligvarmen er jo utrolig god
elsker selv når det er varmt ure
![]()
MÅ være rett fra kjøleskapetHvor oppbevarer dere sjokoladen forresten? Mannen ser rart på meg når jeg vil ha den i kjøleskapet
Nja i dag har det regnet hele dagen, i går var det knall vær og i sola begynner det og bli ganske deiligMhm helt herlig
Hvordan er for øvrig været i hjembyen min nå da?![]()
Her vil mannen ha det i kjøleskapet, men jeg vil ha den fra skapet, den blir så hard når den ligger i kjøleskapetHvor oppbevarer dere sjokoladen forresten? Mannen ser rart på meg når jeg vil ha den i kjøleskapet
okei. håpe det er fint når vi kommerNja i dag har det regnet hele dagen, i går var det knall vær og i sola begynner det og bli ganske deilig![]()
Ahh dere kommer nedover?okei. håpe det er fint når vi kommer![]()
Da får vi satse på knall væryes nå i april![]()
Håper det altsåDa får vi satse på knall værhehe
Bor i kjærlighetsstienHåper det altsåhvor sånn ca bodde dere der igjen?
Ja, det er argumentet til mannen. Men det er jo halve poenget for egen del daHer vil mannen ha det i kjøleskapet, men jeg vil ha den fra skapet, den blir så hard når den ligger i kjøleskapet![]()
Hehe helt enig med din mannJa, det er argumentet til mannen. Men det er jo halve poenget for egen del da![]()
Nei usjGår med poden i bæresele, overtrøtt men vil ikke sove
Han halvsover og sutrer litt nå i selen. Tipper jeg får ha ham her en stund bare - får inn litt skritt på skrittelleren daNei usjhåpe han sovner snart, ikke noe greit og være overtrøtt
![]()
Hehe ja man må se det positive i detHan halvsover og sutrer litt nå i selen. Tipper jeg får ha ham her en stund bare - får inn litt skritt på skrittelleren da![]()
Kryper meg sakte opp til 10kHehe ja man må se det positive i det![]()
Det er ofte sånn at det man ikke hr mulighet til frister mestKryper meg sakte opp til 10ksamtidig er det sjelden sofaen har sett så digg ut...