• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Er meldt litt nedbør i dag, så regner med det betyr snø på fjellet :/ men det er så varmt nå at legger seg ikke.

Så deilig at dere har finvær :D meldt bra hele helgen?
Det sies så :) håper det stemmer!

Nok snø nå ! Begynner å glede meg til 17.mai :p

Nå har vi vært ute med sportsvognsdelen!

Det var jammen en fin opplevelse! Var ute i 1 t og 25 min uten gråting:) I det siste har det maks vært 10 min i baggen før hun har hylt seg rød i ansiktet og vi har måttet stresse hjem:(

De første 15 min satt hun og lo sammenhengende.. Hun har aldri ledd i vognen før. Nei, nå ble jeg glad:) Håper det fortsetter, så det blir litt lettere å komme seg ut av huset fremover:)

Oi oi det er jo kjempebra! Håper det varer :) Her er det mye vræling i vogn så det er noe å tenke på..

Det sies så :) håper det stemmer!

Nok snø nå ! Begynner å glede meg til 17.mai :p
Ja :D lille har fått festdrakt av svigermor :) håper den passer da :P han vokser jo som bare juling for tiden! Kanskje ikke så rart når han spiser hver 1-2 time hele døgnet :P

Hei hei :)

Så herlig med utefrokost :) kos dere masse videre :)

Krysser fingrene for en novemberpremie :D
Takk for det:) I går var vi litt på shopping. Kom over et supermarked i Alicante med masse glutenfritt:D

Ja håper virkelig det!!:D

Ser det snakkes om 17 mai...tips til en tråd allerede der. Hva skal dere ha på dere 17mai? Hva skal lille ha på seg 17 mai? :P

Ja :D lille har fått festdrakt av svigermor :) håper den passer da :P han vokser jo som bare juling for tiden! Kanskje ikke så rart når han spiser hver 1-2 time hele døgnet :P
Så hyggelig :)

Ja blir spennende, synes jeg akkurat pakket ned 62 og nå vi virker det som om 68 snart er for trangt :O

Nå har vi vært ute med sportsvognsdelen!

Det var jammen en fin opplevelse! Var ute i 1 t og 25 min uten gråting:) I det siste har det maks vært 10 min i baggen før hun har hylt seg rød i ansiktet og vi har måttet stresse hjem:(

De første 15 min satt hun og lo sammenhengende.. Hun har aldri ledd i vognen før. Nei, nå ble jeg glad:) Håper det fortsetter, så det blir litt lettere å komme seg ut av huset fremover:)
Åhh så fantastisk:D:D

Planer for dagen og helgen da:)?
Vi har vært ute å gått tur med hunden i finværet :) Må nyte dagen for det er meldt bare gråvær fremover! Håper egentlig å få ryddet litt i hagen, men vet ikke om snuppa er med på det :P dere da?

Vi har vært ute å gått tur med hunden i finværet :) Må nyte dagen for det er meldt bare gråvær fremover! Håper egentlig å få ryddet litt i hagen, men vet ikke om snuppa er med på det :p dere da?
Kjedelig det skal bli dårligere vær da.
Du får prøve;)

Her har det blitt bestemt at vi skal på rio park:)

Back
Topp