Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
oi der har jeg vært førÅå, det er jo ikke langt unna der vi skal det! Nå i aprilTorrevieja, ligger litt lengre sør bare. Hadde dere leid leilighet?
Hvordan er temperaturen dere nede nå?
Reiser dit hvert åroi der har jeg vært før![]()
woop da har jeg nok daDa har jeg sjekket de som er med i topp100: Synnøve og Blu-Ray har 17 tråder, Undomiel 16, Fride 11, Guriks 8 og jeg har 9.
Bare sånn til info![]()
Juppwoop da har jeg nok da![]()
Så gøy da!! Likte oss godt der viReiser dit hvert årsvigerfar har hus der
Liker oss der vi
uffJupper ikke så dårlig dette! Blir derimot litt mer jobb neste mnd
![]()
Kan jo starte bildekonkurranse? Sjokolade til vinneren?
Hehe joda, kan jo det, men er ikke sååå gira på å starte tråderKan jo starte bildekonkurranse? Sjokolade til vinneren?
I know. Mangler en, har fremdeles ikke laget enHehe joda, kan jo det, men er ikke sååå gira på å starte tråder![]()
"God" morgenGod morgen damer, da er vi endelig i april![]()
Ååå, milepælNå skal vi på jomfruturen med sportsvognsdelen. Håper det er slutt må vræling i vognen, nå som mini skal introduseres for en helt "ny" verden![]()
Oj, det blir spennendeNå skal vi på jomfruturen med sportsvognsdelen. Håper det er slutt må vræling i vognen, nå som mini skal introduseres for en helt "ny" verden![]()
Ååå, milepælhvor gammel? Min vræler hvis han ikke sovner med en gang. Går ikke an å gå tur for turens skyld nei
![]()
Aner ikke hva som er etter boka jegHun er straks 5 mnd. Hun er tidlig på det motoriske, ruller, åler seg så vidt bortover, velter ikke om vi setter henne opp, og om hun ligger i 45 grader på knærne våre klarer hun å sette seg opp selvVet det kanskje er litt tidlig ift boka, men siden hun er sterk for alderen, og vi kommer til å bruke den i liggestilling eller hakket over tar vi sjansen. Hun sitter jo mye mer oppreist i bilstol og newbornsetet sitt
![]()
Huff, skulle til å si at min ikke vil mer enn 2/3 av gangen, men ser det kan bli oftere ja :O"God" morgen![]()
Mini har slutta å sove mer enn 1 1/2 time i strekk, så jeg sliter litt i dag kan du si :/ vært sånn hele uka :O