Skravletråd

Ja veldig:) Trenger de i grunn så:P:D

Hehe ja...Tamara er typen til det i alle fall:D
Ja, her og. Mannen måtte kjøpe nye briller som ble til to par - gikk en del der utover det som var budsjetert (har jo nok på bufferkonto, bare liker ikke å se den gå nedover) :P

Ja, her og. Mannen måtte kjøpe nye briller som ble til to par - gikk en del der utover det som var budsjetert (har jo nok på bufferkonto, bare liker ikke å se den gå nedover) :p
Briller er dyrt. Alle mine bruker det, jeg må nok sikkert ha lesebriller etter hvert tenker jeg.

Nei, nok å bruke penger på:P

:knegg: Blir nok ingen aprilsnarr fra meg i år, er ikke så oppfinnsom av meg ;)

Trekning blir ut på ettermiddagen i morra. Har fult opp hele morningen og formiddagen

Hehe, gjerne like greit;) Jeg er dårlig på å lure folk. Sjelden folk går på. Si vi venter nr. 3 som da blir enda en tett kanskje? Eller at vi har bestemt oss for å flytte til utlandet nå som vi har snakket om tidligere.

Høres bra ut. :D

Hehe, gjerne like greit;) Jeg er dårlig på å lure folk. Sjelden folk går på. Si vi venter nr. 3 som da blir enda en tett kanskje? Eller at vi har bestemt oss for å flytte til utlandet nå som vi har snakket om tidligere.

Høres bra ut. :D
Her er det jeg som er lettlurt :P mye rart folk har klart å få meg til å tro oppigjennom årene :O

Her er det jeg som er lettlurt :p mye rart folk har klart å få meg til å tro oppigjennom årene :O
hehe artig:P

Her hadde jeg en stygg en på mine foreldre engang.
Lagde en del rabalder og bråk. Hadde smurt meg inn med ketsjup og lagt meg nederst i kjellertrappa. :smiley-angelic008

hehe artig:p

Her hadde jeg en stygg en på mine foreldre engang.
Lagde en del rabalder og bråk. Hadde smurt meg inn med ketsjup og lagt meg nederst i kjellertrappa. :smiley-angelic008
ajajaj!!! ja, kan tenke meg det ble kaos :P

pleier selv å holde meg til den franske tradisjonen å klistre en papirfisk på ryggen til noen jeg da :)

Da har jeg sjekket de som er med i topp100: Synnøve og Blu-Ray har 17 tråder, Undomiel 16, Fride 11, Guriks 8 og jeg har 9.

Bare sånn til info :)

God morgen! Ja virkelig, nå føler jeg meg endelig trygg på at vinteren er over! :D
Været tilsier så :D

Da gjelder det vel å få byttet til sommerdekk snart - og bare håpe på at det ikke trigger et siste snøfall :P

Back
Topp