Så bra! Blir god stemning i heimen av såntgood. fornøyd her!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! Blir god stemning i heimen av såntgood. fornøyd her!!
Blir spennende med trekningen, antar det blir på fredagja de flaskene vil jeh ha også.
vi har liggende koffert fra trunki. genial
Ja veldigSå bra! Blir god stemning i heimen av sånt![]()
Hehe ja...Tamara er typen til det i alle fallBlir spennende med trekningen, antar det blir på fredaglurer på om hun legger an til l Aprils narr ?
Så flottJepp! Får igjen en goood slantjippiii
Ja, her og. Mannen måtte kjøpe nye briller som ble til to par - gikk en del der utover det som var budsjetert (har jo nok på bufferkonto, bare liker ikke å se den gå nedover)Ja veldigTrenger de i grunn så
Hehe ja...Tamara er typen til det i alle fall![]()
Ja veldigTrenger de i grunn så
Hehe ja...Tamara er typen til det i alle fall![]()
Blir nok ingen aprilsnarr fra meg i år, er ikke så oppfinnsom av meg Briller er dyrt. Alle mine bruker det, jeg må nok sikkert ha lesebriller etter hvert tenker jeg.Ja, her og. Mannen måtte kjøpe nye briller som ble til to par - gikk en del der utover det som var budsjetert (har jo nok på bufferkonto, bare liker ikke å se den gå nedover)![]()
Blir nok ingen aprilsnarr fra meg i år, er ikke så oppfinnsom av meg
Trekning blir ut på ettermiddagen i morra. Har fult opp hele morningen og formiddagen
Ja, klager ikke på det altså!Så flott![]()
Her er det jeg som er lettlurtHehe, gjerne like greitJeg er dårlig på å lure folk. Sjelden folk går på. Si vi venter nr. 3 som da blir enda en tett kanskje? Eller at vi har bestemt oss for å flytte til utlandet nå som vi har snakket om tidligere.
Høres bra ut.![]()
hehe artigHer er det jeg som er lettlurtmye rart folk har klart å få meg til å tro oppigjennom årene :O

ajajaj!!! ja, kan tenke meg det ble kaoshehe artig
Her hadde jeg en stygg en på mine foreldre engang.
Lagde en del rabalder og bråk. Hadde smurt meg inn med ketsjup og lagt meg nederst i kjellertrappa.![]()
God morgen! Ja virkelig, nå føler jeg meg endelig trygg på at vinteren er over!God morgen alle! Håper dette har sovet godt og ønsker dere en fin torsdag! Snart helg og april!!!
Været tilsier såGod morgen! Ja virkelig, nå føler jeg meg endelig trygg på at vinteren er over!![]()
ikke misunnelig i det hele tattHer hadde vi en nydelig dag i går ! Badet mye og var rundt leiligheten mest. Så var vi på et lokalt marked![]()
hehe godt poeng!Været tilsier så
Da gjelder det vel å få byttet til sommerdekk snart - og bare håpe på at det ikke trigger et siste snøfall![]()
Men baskethehe godt poeng!