Skravletråd

Huff, skulle til å si at min ikke vil mer enn 2/3 av gangen, men ser det kan bli oftere ja :O

Har dere begynt med grøt?
Nei, ikke enda.. Klarer ikke bestemme meg for å begynne :P usikker på tarmene til tassen, så vurderer å starte med gulrot først :) kanskje nå i helga. Greit å gjøre det på dagtid, sånn i tilfelle det skulle komme en reaksjon. Og så får jo pappa'n sett på :D

Nei, ikke enda.. Klarer ikke bestemme meg for å begynne :P usikker på tarmene til tassen, så vurderer å starte med gulrot først :) kanskje nå i helga. Greit å gjøre det på dagtid, sånn i tilfelle det skulle komme en reaksjon. Og så får jo pappa'n sett på :D
Ja, koselig for pappaene å få vært med på det :)

Vi har begynt med sånne smaksposjoner - kan ikke si at jeg merker noe forskjell på søvnen, men han elsker visst å smake på ting :)

Hittil er avokado det han har likt best :)

Ja, koselig for pappaene å få vært med på det :)

Vi har begynt med sånne smaksposjoner - kan ikke si at jeg merker noe forskjell på søvnen, men han elsker visst å smake på ting :)

Hittil er avokado det han har likt best :)
Ja, blir bare smaksprøver :) avokado er visst en hit blant mange :D lille er i hvert fall interessert i mat. Sitter og smatter når vi spiser :D han får egen skje, men foreløpig uten mat på :P

Ja, blir bare smaksprøver :) avokado er visst en hit blant mange :D lille er i hvert fall interessert i mat. Sitter og smatter når vi spiser :D han får egen skje, men foreløpig uten mat på :P
Så lurt :)

Morsomt som de følger med på ting, disse små :)

Noen planer for dagen da?

"God" morgen :p

Mini har slutta å sove mer enn 1 1/2 time i strekk, så jeg sliter litt i dag kan du si :/ vært sånn hele uka :O
Bæsj sånn har det vært de to siste nettene her også..

Halloen jenter!
;)

Ønsker alle en strålende dag:):)

Her har vi hatt stekt egg og bacon til frokost på terassen:D

Blir spennende med trekning senere:D

Nå har vi vært ute med sportsvognsdelen!

Det var jammen en fin opplevelse! Var ute i 1 t og 25 min uten gråting:) I det siste har det maks vært 10 min i baggen før hun har hylt seg rød i ansiktet og vi har måttet stresse hjem:(

De første 15 min satt hun og lo sammenhengende.. Hun har aldri ledd i vognen før. Nei, nå ble jeg glad:) Håper det fortsetter, så det blir litt lettere å komme seg ut av huset fremover:)

Nå må vi få mer liv i skravletråden og hjelpe hverandre med å starte tråder;)

Er ute i finværet :) tenkt meg til hs og veie

Greit å være på hytta da - hvordan er været der oppe?
Er meldt litt nedbør i dag, så regner med det betyr snø på fjellet :/ men det er så varmt nå at legger seg ikke.

Så deilig at dere har finvær :D meldt bra hele helgen?

Back
Topp