Nei, ikke enda.. Klarer ikke bestemme meg for å begynneHuff, skulle til å si at min ikke vil mer enn 2/3 av gangen, men ser det kan bli oftere ja :O
Har dere begynt med grøt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, ikke enda.. Klarer ikke bestemme meg for å begynneHuff, skulle til å si at min ikke vil mer enn 2/3 av gangen, men ser det kan bli oftere ja :O
Har dere begynt med grøt?
Ja, koselig for pappaene å få vært med på detNei, ikke enda.. Klarer ikke bestemme meg for å begynneusikker på tarmene til tassen, så vurderer å starte med gulrot først
kanskje nå i helga. Greit å gjøre det på dagtid, sånn i tilfelle det skulle komme en reaksjon. Og så får jo pappa'n sett på
![]()
Ja, blir bare smaksprøverJa, koselig for pappaene å få vært med på det![]()
Vi har begynt med sånne smaksposjoner - kan ikke si at jeg merker noe forskjell på søvnen, men han elsker visst å smake på ting![]()
Hittil er avokado det han har likt best![]()
Så lurtJa, blir bare smaksprøveravokado er visst en hit blant mange
lille er i hvert fall interessert i mat. Sitter og smatter når vi spiser
han får egen skje, men foreløpig uten mat på
![]()
Yess endelig! og her er det strålende deilig sol i dag! vår vår vår! Hvordan er det hos dere?God morgen damer, da er vi endelig i april![]()
Oi spennende da! Men helt flatt eller?Nå skal vi på jomfruturen med sportsvognsdelen. Håper det er slutt må vræling i vognen, nå som mini skal introduseres for en helt "ny" verden![]()
Bæsj sånn har det vært de to siste nettene her også.."God" morgen
Mini har slutta å sove mer enn 1 1/2 time i strekk, så jeg sliter litt i dag kan du si :/ vært sånn hele uka :O
Vi skal (som vanlig) på hyttaSå lurt![]()
Morsomt som de følger med på ting, disse små![]()
Noen planer for dagen da?
Halloen jenter!
Ønsker alle en strålende dag
Her har vi hatt stekt egg og bacon til frokost på terassen
Blir spennende med trekning senere![]()
Hun nevnte vel ettermiddag tror jeg. Tror hun skulle være opptatt formiddag og kveld...men vi får se...God morgen! Ja det blir det!
Hva skjer med gjengen for tiden?Bæsj sånn har det vært de to siste nettene her også..
Hei heiHalloen jenter!
Ønsker alle en strålende dag
Her har vi hatt stekt egg og bacon til frokost på terassen
Blir spennende med trekning senere![]()
Ja, hun skrev det en plassHun nevnte vel ettermiddag tror jeg. Tror hun skulle være opptatt formiddag og kveld...men vi får se...
JaaaNå må vi få mer liv i skravletråden og hjelpe hverandre med å starte tråder![]()
Like fint på andre siden av fjordenYess endelig! og her er det strålende deilig sol i dag! vår vår vår! Hvordan er det hos dere?
Er ute i finværetVi skal (som vanlig) på hyttaså blir pakking og handling. Håper på en liten dupp..
Dere?
Er meldt litt nedbør i dag, så regner med det betyr snø på fjellet :/ men det er så varmt nå at legger seg ikke.Er ute i finværettenkt meg til hs og veie
Greit å være på hytta da - hvordan er været der oppe?