Skravletråd

God morgen jenter;) Hvordan har natten vært?:)

Ønsker alle en strålende dag og fin påskeaften.
Hva er planene for dagen:)?

Kom det noe bæsj i går?
Bæsjer han vanligvis hver dag da? Tegn til ubehag?
Snuppa bæsjer ikke hver dag.
Han har ikke noe rutine.. Noen dager kommer det hver dag, så plutselig hver andre dag.. Så kan det gå en uke mellom.

Men nå ser jeg jo at han prøver å trykke uten at det kommer noe. Har gitt litt malt i flasken i to dager nå, satset på at det hjelper

Han har ikke noe rutine.. Noen dager kommer det hver dag, så plutselig hver andre dag.. Så kan det gå en uke mellom.

Men nå ser jeg jo at han prøver å trykke uten at det kommer noe. Har gitt litt malt i flasken i to dager nå, satset på at det hjelper
Aha, skjønner. Håpe det kommer ila dagen da.
Stakkar søte små når de ikke får bæsjet altså:(

Her er det skirenn og leting etter påskeegg i dag.
Så skal vi ha pinnekjøtt!! :D

Så koselig da.
Taco hadde vi i går også. Hva har du på tacoen?;)
Vi hadde en fin innedag i går. Vi bygde lego, tårn til taket og et hus som han parkerte alle bilene sine i;) Elsker lego selv så jeg storkoser meg:D Så bakte vi skoleboller og hadde vafler:D
Aaah høres helt herlig ut! Elsker lego her og, gleder meg til det kjøpes inn :P

Var helt plain med salat, ost, mais, paprika, agurk, tomat og kjøttdeig

Hjemme har vi gjerne avokado, litt mer krydder i og av og til noen bønner :)

Dere da?

God morgen! Og god påskeaften

Helt grei natt, spiste 1, 4, 6,7 og Nå. Men helt ok :)

I dag skal vi innom brilleland, så kanskje svømme. Svigermor har sagt at hun kan passe lillegutt mens vi er borte - og på den ene siden vet jeg det kommer til å gå så bra så, den andre kvier seg for å gå fra plutten :/

Dere da?

Aaah høres helt herlig ut! Elsker lego her og, gleder meg til det kjøpes inn :p

Var helt plain med salat, ost, mais, paprika, agurk, tomat og kjøttdeig

Hjemme har vi gjerne avokado, litt mer krydder i og av og til noen bønner :)

Dere da?

Ja, og nå er han helt feberfri så i dag er det ut.
Alltid digget lego. Lekte aldri med Barbie og dukker som barn. Gikk i hobbyting og lego.

Høres ut som vår taco du beskriver. Så lager jeg salsa fra bunn av, syns det er best.
Bruker skjell eller lefse da?

God morgen! Og god påskeaften

Helt grei natt, spiste 1, 4, 6,7 og Nå. Men helt ok :)

I dag skal vi innom brilleland, så kanskje svømme. Svigermor har sagt at hun kan passe lillegutt mens vi er borte - og på den ene siden vet jeg det kommer til å gå så bra så, den andre kvier seg for å gå fra plutten :/

Dere da?
Så bra. Grei natt her også.

Ja er alltid sånn. Husker det selv. Men det går så bra så. Verst for oss, de små koser seg

Så bra. Grei natt her også.

Ja er alltid sånn. Husker det selv. Men det går så bra så. Verst for oss, de små koser seg
Ja, er sånn man må tenke. Har jo latt ham være hos søsteren min noen ganger allerede og det gikk jo strålende :)

Ja, og nå er han helt feberfri så i dag er det ut.
Alltid digget lego. Lekte aldri med Barbie og dukker som barn. Gikk i hobbyting og lego.

Høres ut som vår taco du beskriver. Så lager jeg salsa fra bunn av, syns det er best.
Bruker skjell eller lefse da?
Bruker både og. Jeg foretrekker lefser, mannen bruker gjerne lefse rundt skjellet :)

Lekte en del med lego, men gikk mest i playmo med naboguttene :)

Bruker både og. Jeg foretrekker lefser, mannen bruker gjerne lefse rundt skjellet :)

Lekte en del med lego, men gikk mest i playmo med naboguttene :)
Lefse rundt skjellet?:D Den var ny for meg...artig:D
Her går det mest i skjell på hele gjengen.
Lager av og til glutenfrie lefser fra bunn av, de ferdigkjøpte smaker drit:P

Playmo er også gøy

Da er vi tilbake - tok oss turen ned mot Ålesund og besøkte familien min der :) var veldig koselig og lille stilte opp med godt humør og greier :)
Nå har vi kommet hjem til Taco - kan ikke klage :D

Håper dere alle har hatt en fin langfredag :)
Hørtes ut som en fin dag :)

God morgen/dag :)
Natten var ikke så værst :) Hun sov faktisk helt til halv 4 i egen seng, men amma henne en gang oppi senga hennes :)
Takk det samme, hva skal dere?

Back
Topp