Skravletråd

Njæ.. Hva skal man si.. Hun ligger med meg her, å da lukter hun nok melka så hun har småspist i hele natt.. :p og også sett råd for å bite litt i puppene.. Fader assa.. Dere da ?

Nja først 2,5t i egen seng. Virker som hun har innebygd klokke på halv ett :P la oss litt tidligere i går men våknet til samme tid :P

Etter det lå hun hos meg og da blir det gjerne en del pupping :P sov til ti på halv ni da mot 7 i går så det var bra :)
Lurer på å prøve å amme i senga hennes (har en slags bedside crib så kan bare lene meg over) første ammingen på natta men er bare alltid så gørrtrøtt så det er lettere å bare dra henne over til meg og sovne igjen :P

Tja, det går...han er slapp. Litt feber kanskje. Så innedag her:)
Dere gjør på?:)

Håper han er bedre i morgen :)
Ikke så mye, storebror har vært på besøk, lillegutt pussler og snuppa skal nok snart ha seg en lur. Regner og blåser en del..

Langt opp på ryggen og langt opp på magen:P

Herlig :P :P
Bæsjer hun ofte? Her er det gjerne 3-4 ganger om dagen minst men ennå ikke kommet noe i dag så gruer meg litt til det kommer hvis det er enorme mengder hehe

Håper han er bedre i morgen :)
Ikke så mye, storebror har vært på besøk, lillegutt pussler og snuppa skal nok snart ha seg en lur. Regner og blåser en del..
Satser på det:)
Ikke det beste været her heller. Veldig vekslende.

Herlig :p :p
Bæsjer hun ofte? Her er det gjerne 3-4 ganger om dagen minst men ennå ikke kommet noe i dag så gruer meg litt til det kommer hvis det er enorme mengder hehe
Da bæsjer hun sjeldnere her enn frøkna de. Stortsett 3-4ganger i uka her og ikke om dagen:P

Da er vi tilbake - tok oss turen ned mot Ålesund og besøkte familien min der :) var veldig koselig og lille stilte opp med godt humør og greier :)
Nå har vi kommet hjem til Taco - kan ikke klage :D

Håper dere alle har hatt en fin langfredag :)

Da er vi tilbake - tok oss turen ned mot Ålesund og besøkte familien min der :) var veldig koselig og lille stilte opp med godt humør og greier :)
Nå har vi kommet hjem til Taco - kan ikke klage :D

Håper dere alle har hatt en fin langfredag :)
Så koselig da.
Taco hadde vi i går også. Hva har du på tacoen?;)
Vi hadde en fin innedag i går. Vi bygde lego, tårn til taket og et hus som han parkerte alle bilene sine i;) Elsker lego selv så jeg storkoser meg:D Så bakte vi skoleboller og hadde vafler:D

Back
Topp