Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ajajaj, ja de liker å gjøre sitt der jaTidens bæsjeuhellhaha..vippestolen full
Ja jagguAjajaj, ja de liker å gjøre sitt der ja
Hihi venter også på en megableie :O
Hihi det er morsomtGod natther spilles det UNO*
![]()
Takk hvordan var natten?God natt![]()
God dagGod morgen fra hytten! Hvordan har natten vært?
Planer for langfredagen?
Hehe det har skjedd noen ganger her ogsåTidens bæsjeuhellhaha..vippestolen full
Takk hvordan var natten?
Tja, det går...han er slapp. Litt feber kanskje. Så innedag herGod daghvordan er formen hos dere? Har sovet greit, men trøtt likevel
![]()
Langt opp på ryggen og langt opp på magenHehe det har skjedd noen ganger her også![]()
Njæ.. Hva skal man si.. Hun ligger med meg her, å da lukter hun nok melka så hun har småspist i hele natt..og også sett råd for å bite litt i puppene.. Fader assa.. Dere da ?
Tja, det går...han er slapp. Litt feber kanskje. Så innedag her
Dere gjør på?![]()
Langt opp på ryggen og langt opp på magen![]()
Satser på detHåper han er bedre i morgen
Ikke så mye, storebror har vært på besøk, lillegutt pussler og snuppa skal nok snart ha seg en lur. Regner og blåser en del..
Da bæsjer hun sjeldnere her enn frøkna de. Stortsett 3-4ganger i uka her og ikke om dagenHerlig![]()
Bæsjer hun ofte? Her er det gjerne 3-4 ganger om dagen minst men ennå ikke kommet noe i dag så gruer meg litt til det kommer hvis det er enorme mengder hehe
Hehe, dusj er greit da ja! Vi venter fremdeles.. Har ikke bæsjet siden onsdag :OJa jaggu
Ble dusjen på hun og trekket til vippestol er i maskina nå![]()
Kom det noe bæsj i går?Hehe, dusj er greit da ja! Vi venter fremdeles.. Har ikke bæsjet siden onsdag :O
Så koselig da.Da er vi tilbake - tok oss turen ned mot Ålesund og besøkte familien min dervar veldig koselig og lille stilte opp med godt humør og greier
Nå har vi kommet hjem til Taco - kan ikke klage
Håper dere alle har hatt en fin langfredag![]()