Skravletråd

Go for it! Kunne du tenkt deg stellevesken da?
Den er jo veldig fin da! Men har jo den hbite fra storksak som var premie i fjor sommer. Den er ganske lik,innvendig i hvert fall. Elsker den! Men hadde ikke gjort no med den brune da ;) du da? Hva håper du mest på å vinne?

Den er jo veldig fin da! Men har jo den hbite fra storksak som var premie i fjor sommer. Den er ganske lik,innvendig i hvert fall. Elsker den! Men hadde ikke gjort no med den brune da ;) du da? Hva håper du mest på å vinne?
trenger i grunn ikke stelleveske. har også vunet en her tidligere og har en annen fra før også. så drikeflaskene

Fordelen er jo at du slipper å måtte ha med noe annet enn ekstra linser ;)

Og ikke noe stress om de detter ut ; ikke at det skjer så ofte :P
Ja sant :) ønsket meg egentlig månedslinser men optikeren mente øynene mine ikke passet til det :P kan vel være det har kommet noen nyere på markedet nå som passer da :)

God natt, tar tidlig kveld her i dag... Sov godt!

trenger i grunn ikke stelleveske. har også vunet en her tidligere og har en annen fra før også. så drikeflaskene
Haha, såpass ja! Da trenger du jo ikke stresse:P gidder ikke stresse for å få 800 heller. Trenger den strengt tatt ikke! Men man er vel med i trekningen på de andre premiene også selv om man har 800 innlegg og starta 15 tråder?

Haha, såpass ja! Da trenger du jo ikke stresse:p gidder ikke stresse for å få 800 heller. Trenger den strengt tatt ikke! Men man er vel med i trekningen på de andre premiene også selv om man har 800 innlegg og starta 15 tråder?
Det er man ja.
Neida, gjør det ikke for den. men har høyt konkurannseinnstinkt:P
Kunne gitt den vekk i gave;)

God morgen fra hytten! Hvordan har natten vært:)?
Planer for langfredagen:)?

Det er man ja.
Neida, gjør det ikke for den. men har høyt konkurannseinnstinkt:P
Kunne gitt den vekk i gave;)
Hehe, konkurranseinnstinkt ja! :) det har ikke jeg veldig mye av.. men glimter til innimellom da:D Storebror her har no veldig til konkurranseinnstinkt! Nesten så det er litt FOR mye :D Blir sååå sur når han ikke vinner på konkurransene på påskemorgen feks :D

Alltids kjekt å vinne beske uansett da :)

Husker det var ille artig når jeg var yngre :p men nå er det bare teit:p og alt dem putter på bilene sine rundt i byen her :O
Haha! Ja, jeg har jo liksom ingen forhold til det på den måten, siden jeg ikke er oppvokst her. Husker bare vi så på tv fra halden og strømstad og rista på hodet liksom, haha! :P

Haha! Ja, jeg har jo liksom ingen forhold til det på den måten, siden jeg ikke er oppvokst her. Husker bare vi så på tv fra halden og strømstad og rista på hodet liksom, haha! :p
Det er klart det blir noe helt annet:p kan tenke meg hele Norge og Sverige ser på tv og rister på hodet og tenker sitt :p hehe

Haha! Ja, jeg har jo liksom ingen forhold til det på den måten, siden jeg ikke er oppvokst her. Husker bare vi så på tv fra halden og strømstad og rista på hodet liksom, haha! :p
haha ja. det er du ikke alene om. jeg gjør det samme...men har jo vært der selv. Ei venninne blotta brysta på tv i forbindelse med det der:eek::eek:

Hehe, konkurranseinnstinkt ja! :) det har ikke jeg veldig mye av.. men glimter til innimellom da:D Storebror her har no veldig til konkurranseinnstinkt! Nesten så det er litt FOR mye :D Blir sååå sur når han ikke vinner på konkurransene på påskemorgen feks :D

Alltids kjekt å vinne beske uansett da :)
Jeg er som storebror hos dere jeg da:P

Back
Topp