huff Dakar lille. Her kan kun weleda funket ved veldig sårhetSmører og smører med inotyol, men det blir sakte men sikkert verre og verre likevel... men hadde vi ikke smurt hadde hun nok vært helt skinnflådd![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
huff Dakar lille. Her kan kun weleda funket ved veldig sårhetSmører og smører med inotyol, men det blir sakte men sikkert verre og verre likevel... men hadde vi ikke smurt hadde hun nok vært helt skinnflådd![]()
Den er jo veldig fin da! Men har jo den hbite fra storksak som var premie i fjor sommer. Den er ganske lik,innvendig i hvert fall. Elsker den! Men hadde ikke gjort no med den brune daGo for it! Kunne du tenkt deg stellevesken da?
hehe ja i know. liv og rørePearl Harbor her. Men har sett den så mange ganger, så den står mest og surrer i bakgrunnen. Mannen på jobb. Liv og røre på skjærtorsdsg u know![]()
trenger i grunn ikke stelleveske. har også vunet en her tidligere og har en annen fra før også. så drikeflaskeneDen er jo veldig fin da! Men har jo den hbite fra storksak som var premie i fjor sommer. Den er ganske lik,innvendig i hvert fall. Elsker den! Men hadde ikke gjort no med den brune dadu da? Hva håper du mest på å vinne?
Ja santFordelen er jo at du slipper å måtte ha med noe annet enn ekstra linser![]()
Og ikke noe stress om de detter ut ; ikke at det skjer så ofte![]()
God nattGod natt, tar tidlig kveld her i dag... Sov godt!
Haha, såpass ja! Da trenger du jo ikke stressetrenger i grunn ikke stelleveske. har også vunet en her tidligere og har en annen fra før også. så drikeflaskene
Rar tradisjon det der, spør du meg!hehe ja i know. liv og røre
Husker det var ille artig når jeg var yngreRar tradisjon det der, spør du meg!![]()
Det er man ja.Haha, såpass ja! Da trenger du jo ikke stressegidder ikke stresse for å få 800 heller. Trenger den strengt tatt ikke! Men man er vel med i trekningen på de andre premiene også selv om man har 800 innlegg og starta 15 tråder?
Hehe, konkurranseinnstinkt ja!Det er man ja.
Neida, gjør det ikke for den. men har høyt konkurannseinnstinkt
Kunne gitt den vekk i gave![]()
Haha! Ja, jeg har jo liksom ingen forhold til det på den måten, siden jeg ikke er oppvokst her. Husker bare vi så på tv fra halden og strømstad og rista på hodet liksom, haha!Husker det var ille artig når jeg var yngremen nå er det bare teit
og alt dem putter på bilene sine rundt i byen her :O
Det er klart det blir noe helt annetHaha! Ja, jeg har jo liksom ingen forhold til det på den måten, siden jeg ikke er oppvokst her. Husker bare vi så på tv fra halden og strømstad og rista på hodet liksom, haha!![]()
Veldig haha...og harry fysj. Men vært der selv så skal vel holde kjeft menRar tradisjon det der, spør du meg!![]()
haha ja. det er du ikke alene om. jeg gjør det samme...men har jo vært der selv. Ei venninne blotta brysta på tv i forbindelse med det derHaha! Ja, jeg har jo liksom ingen forhold til det på den måten, siden jeg ikke er oppvokst her. Husker bare vi så på tv fra halden og strømstad og rista på hodet liksom, haha!![]()
Jeg er som storebror hos dere jeg daHehe, konkurranseinnstinkt ja!det har ikke jeg veldig mye av.. men glimter til innimellom da
Storebror her har no veldig til konkurranseinnstinkt! Nesten så det er litt FOR mye
Blir sååå sur når han ikke vinner på konkurransene på påskemorgen feks
Alltids kjekt å vinne beske uansett da![]()