Så braJupp, veldig glad i månedslinser egentligbruker dem til de går ut av produksjon
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braJupp, veldig glad i månedslinser egentligbruker dem til de går ut av produksjon
![]()
Yes vet! Hurra for detDet har du passertlegger ut bilde på den andre tråden straks
hehe er vel det beste jaJapp, inne og hehe
Neida skal prøve å unngå å få det i år![]()
![]()
Sovet ca 4timerkjørte natt
EnigGjør det. Og trenger i grunn ikke flere da det er premiene på 600 innlegg som frister.
Hva vil du aller mest vinne daEnig
Ett stykke å dra da skjønner jeg, håper det blir koselig![]()
Sumo hmm har ikke det
Hva vil du aller mest vinne da?
Ja, er ett stykke! Men var ikke gale påsketrafikk i dag heldigvis..![]()
Går på tv2 og da, men begynte mandag..
Åjaaaa men vi har sånn at vi kan se en uke bakover i tidtakk for tips! Skal sjekke ut
Bra det ikke var så mye trafikk da![]()
5 flasker ja. gavekort fra gullkorn design. navnelapper var det vel. tannbørster.Jeg husker ikke helt hva det var jeg
Men flaskene i alle fall og var det ullklær eller lego eller noe?!
Fordelen er jo at du slipper å måtte ha med noe annet enn ekstra linserSå brajeg har endagslinser men syns de er dyre
![]()
Ansikt minste laget ja.. Tar det igjen i kveldDet er liiiitt vel lite.. !!
EnigYes vet! Hurra for det
Kunne vel aller mest tenkt drikkeflaskene![]()
Ja , blir akkurat 1 til hver her i huset. Spreke farger også.Enig![]()
Her mat jeg nok 800 uten problem, men det var det å starte så mange tråder... Tror ikke jeg har 10* engangMen kjenner jeg meg selv rett blir det vel likevel 800 innlegg kanskje...konkurranseinstinkt som, kommer på banen![]()
Har du sjekket hvor mange du har?Her mat jeg nok 800 uten problem, men det var det å starte så mange tråder... Tror ikke jeg har 10* engang
Men kjenner jeg meg selv rett blir det vel likevel 800 innlegg kanskje...konkurranseinstinkt som, kommer på banen![]()