Skravletråd

Tenkte jeg skulle gi det ett forsøk, men tror ikke det går... Aner ikke hvor mange innlegg jeg har, men føler jeg har skrevet masse :p men har nok ikke det da..
Du kan få sjekket det på pc/i browseren ved å trykke inn på profilen din. Både hvor mange innlegg (må telle semi-manuelt) og hvor mange innlegg du har startet :)

Finner deg dessverre ikke på topp 100, men mulig du ikke er så langt unna :)

Du kan få sjekket det på pc/i browseren ved å trykke inn på profilen din. Både hvor mange innlegg (må telle semi-manuelt) og hvor mange innlegg du har startet :)

Finner deg dessverre ikke på topp 100, men mulig du ikke er så langt unna :)

Åkei, får se om jeg får det til... ;) takk!

Tusen takk for det:)
Bra hos dere?
Hvordan er det med snuppa:)?
Joda, mye bedre nå. Men gleder oss til penicillinkuren er over. Fått skikkelig diaré av den, så bytter bæsjebleie rundt 7 ganger om dagen. Blitt veldig sår, stakar :( bare 2 dager igjen nå..

Aner ikke, får se på neste oppdatering...:P
Du da:)?

Ja,syns det. :) Men grei gjeng på generelt, Ronja og co;)
Aner ikke jeg heller... har nok enda en dag eller to før jeg er på 600. I hvert fall i den farta det har gått i nå de siste dagene. Litt lyst å prøve 800 og. Har tid til det og:)

Ja, veldig grei gjeng der også!! Absolutt :)

Joda, mye bedre nå. Men gleder oss til penicillinkuren er over. Fått skikkelig diaré av den, så bytter bæsjebleie rundt 7 ganger om dagen. Blitt veldig sår, stakar :( bare 2 dager igjen nå..
huff Dakar lille. krem tar ikke sårheten?
godt hun snart er ferdig med kuren

Aner ikke jeg heller... har nok enda en dag eller to før jeg er på 600. I hvert fall i den farta det har gått i nå de siste dagene. Litt lyst å prøve 800 og. Har tid til det og:)

Ja, veldig grei gjeng der også!! Absolutt :)
Go for it! Kunne du tenkt deg stellevesken da?

Back
Topp