Jeg er aktiv både her og derSkriver du bare her inne da eller er du på flere plasser her inne?
Hmm...neida...i hovedsak her...men skravler litt inne på skravletråden på generelt og div. underforum.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er aktiv både her og derSkriver du bare her inne da eller er du på flere plasser her inne?
Her mat jeg nok 800 uten problem, men det var det å starte så mange tråder... Tror ikke jeg har 10* engang
Jeg er aktiv både her og der
Hmm...neida...i hovedsak her...men skravler litt inne på skravletråden på generelt og div. underforum.
Hehe ja...skjønnerÅkeisynes det er litt skummelt å bevege meg ut fra november.. Haha
![]()
Du kan få sjekket det på pc/i browseren ved å trykke inn på profilen din. Både hvor mange innlegg (må telle semi-manuelt) og hvor mange innlegg du har startetTenkte jeg skulle gi det ett forsøk, men tror ikke det går... Aner ikke hvor mange innlegg jeg har, men føler jeg har skrevet massemen har nok ikke det da..
Så bra daVi har i alle fall kommet oss på hytten...spist god middag og dessert.
Er litt overalt jeg og. Men mest trivelig her daJeg er aktiv både her og der
Tusen takk for detSå bra daKos dere masse!
Aner ikke, får se på neste oppdatering...Er litt overalt jeg og. Men mest trivelig her da
Har du mange innlegg igjen nå?
Hehe ja...skjønner
Er veldig greie damer der inneEn del travere
Men uten tvil kjekkest her inne![]()
Du kan få sjekket det på pc/i browseren ved å trykke inn på profilen din. Både hvor mange innlegg (må telle semi-manuelt) og hvor mange innlegg du har startet![]()
Finner deg dessverre ikke på topp 100, men mulig du ikke er så langt unna![]()
Du får se deg litt rundt jaDet er det helt sikkert, får se om jeg om jeg dukker opp noen andre plasserer nok ikke så veldig skummelt..
![]()
Joda, mye bedre nå. Men gleder oss til penicillinkuren er over. Fått skikkelig diaré av den, så bytter bæsjebleie rundt 7 ganger om dagen. Blitt veldig sår, stakarTusen takk for det
Bra hos dere?
Hvordan er det med snuppa?
Aner ikke jeg heller... har nok enda en dag eller to før jeg er på 600. I hvert fall i den farta det har gått i nå de siste dagene. Litt lyst å prøve 800 og. Har tid til det ogAner ikke, får se på neste oppdatering...
Du da?
Ja,syns det.Men grei gjeng på generelt, Ronja og co
![]()
huff Dakar lille. krem tar ikke sårheten?Joda, mye bedre nå. Men gleder oss til penicillinkuren er over. Fått skikkelig diaré av den, så bytter bæsjebleie rundt 7 ganger om dagen. Blitt veldig sår, stakarbare 2 dager igjen nå..
Go for it! Kunne du tenkt deg stellevesken da?Aner ikke jeg heller... har nok enda en dag eller to før jeg er på 600. I hvert fall i den farta det har gått i nå de siste dagene. Litt lyst å prøve 800 og. Har tid til det og
Ja, veldig grei gjeng der også!! Absolutt![]()
Smører og smører med inotyol, men det blir sakte men sikkert verre og verre likevel... men hadde vi ikke smurt hadde hun nok vært helt skinnflåddhuff Dakar lille. krem tar ikke sårheten?
godt hun snart er ferdig med kuren
Pearl Harbor her. Men har sett den så mange ganger, så den står mest og surrer i bakgrunnen. Mannen på jobb. Liv og røre på skjærtorsdsg u knowher står masterchef på. begge ungene sover søtt