God morgen! Joda, vi har sovet bedre vi. Men mye spisepauserGod morgen! ¨
Sovet godt?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen! Joda, vi har sovet bedre vi. Men mye spisepauserGod morgen! ¨
Sovet godt?![]()
Ja nå får hun bittelitt, har prøvd tre ganger er det vel![]()
Hvor mye gir dere?
Hun har sovet litt i egen seng når vi legger oss disse dagene så det er kjempebrahun har bare sovet 2-3 t men det er bedre enn før så jeg håper det varer og at hun bare sover lenger og lenger
![]()
Jeg har vel heller ikke så voldsom påskefølelse.. Vi er hjemme, pleier å være på hytta, det er det som er påske for megmen vi har fint vær og prøver å være mye ute. Har satt opp trampolina og det er en del å gjøre i hagen så vi har nok å gjøre
ellers blir det svømmehall, lekeland og i går var vi på biblioteket
![]()
Dere gjør på da?
random innlegg...Oj! Woop!flinke lillejenta
God morgen og god påske der ogHei og god morgenhåper dere har en fin påske
![]()
hihi åh?God morgen! Joda, vi har sovet bedre vi. Men mye spisepauser![]()
Hehe, så brarandom innlegg...
de uglekakene gav meg inspirasjon og ideer du! Takk! Fant tips til 1årsdagen![]()
Ja, han sovnet 20,så spiste vi 1,3,5,7 og 8hihi åh?
heldig med kun 1 her![]()
Oj! Woop!flinke lillejenta
Da hadde du helt rettHehe, så brasynes de var ganske stilige og tenkte det var noe for deg
![]()
var en del spising jaJa, han sovnet 20,så spiste vi 1,3,5,7 og 8![]()
Det kan være, herlig !!!
Her sovnet hun 21.30 og sov sammenhengende til 04.30...pupp og sov videre til 08.30![]()
Høres ikke feil utOh yes! Helt fantastisk!vi satt å snakka om det i går kveld, at vi håpa kanskje hun sov hele natten uten mat til jeg skal på jentetur når hun er 7 mnd
![]()
Ja var veldig bra det ogsåFlink hun oggodt når de har sovehjertet på plass!
Så bra hun sover litt i egen seng dadu får kanskje sovet litt bedre du og da?
Vi er på en god porsjon grøt vi nå.. Spiser som bare det! Lurer på å innføre ett måltid til, men vet ikke helt hva..
Vi skal ut å spise lunsj med ei venninne..så må vi hjem å begynne å pakke til vi reiser til svigers på torsdagsmorgen..
![]()
Kanskje litt, men i dag våkna hun og bæsja kl 7 så det ble litt tidlig opphun sovna igjen da heldigvis, men det greide ikke jeg hehe
Må kose dere![]()
Har bakt, 1 kake og 2 brød.Absoluttplaner for dagen?